قیمت خرید باتری صفحه خورشیدی

باتوجه به شرایط اقتصادی پیش آمده وتغییرلحظه ای قیمتها،ازشما خریداران باتریهای خورشیدی تقاضامیشودقبل ازخرید،از آخرین قیمت خرید باتری صفحه خورشیدی ،به صورت آنلاین،اطلاع پیدا کنید.

قیمت خرید باتری صفحه خورشیدی

سیستم باتری خورشیدی خانگی

امروزه افراد بسیار زیادی در حال تلاش برای تولید برق خانگی خود از طریق نیروگاه های کوچک خانگی هستند تا هزینه ی برق مصرفی آن ها کاهش پیدا کند.
علاوه بر این خریداران می توانند با سفارش، نصب و استفاده از باتری های خورشیدی خانگی، برق مورد نیاز خود در بلند مدت را تولید کرده و حتی مقدار مازاد آن را به وزارت نیرو و شرکت توزیع برق بفروشند و از این راه به درآمد برسند.

انواع سیستم خورشیدی خانگی

سیستم های خورشیدی خانگی به دو شکل دیده میشوند:

  • نیروگاه مستقل از شبکه
  • سیستم های متصل به شبکه

در ادامه به توضیح مختصر هر کدام از این سیستم ها می پردازیم.
در سیستم های متصل به شبکه، انرژی تولید شده از نور خورشید، به وسیله ی پنل ها، به شبکه ی برق سراسری وارد خواهد شد اما در سیستم های جدای از شبکه، برق تولید شده به وسیله ی پنل های خورشیدی، وارد باتری ها شده و در آنجا ذخیره می شود. از این انرژی ذخیره شده در مواقع لزوم از جمله شب می توان استفاده کرد.

قیمت خرید باتری صفحه خورشیدی

محاسبه ی تقریبی قیمت خرید باتری صفحه خورشیدی

برای اینکه بتوانیم توان یک سیستم باتری خورشیدی را محاسبه کنیم، ابتدا باید ببینیم میزان مصرف انرژی آن خانه چه قدر است. توان مصرفی خانه های مختلف بر روی قبض های برق ثبت شده است.
به عنوان مثال، توان مصرفی سالانه برای یک خانه ی 90 متری به طور تقریبی حدود 165 کیلو وات ساعت در ماه است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که توان مصرفی در فصول گرم سال، به خصوص تابستان و مواقعی که کولر روشن است، بسیار بیشتر می باشد.
با این تفاسیر، اگر یک پنل خورشیدی 250 واتی بتواند حدود 900تا1200 وات برق در روز تولید کند و برق مصرفی خانه حدود 3800 تا4800 وات ساعت در روز باشد، به خرید 4 پنل خورشیدی 250 واتی نیاز داریم.

قیمت خرید باتری صفحه خورشیدی

روش های خرید باتری صفحه خورشیدی

برای خرید باتری های خورشیدی ، توصیه ی ما به شما، استفاده از سایت های آنلاین و معتبر خرید و فروش این محصولات است.
واحد فروش ما، با کارشناسانی خبره و مسئولیت پذیر، هر آنچه که شما بر اساس شرایطتان نیاز دارید به شما معرفی کرده و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت شما انجام خواهند داد.
جهت خرید و فروش انواع باتری های صفحه خورشیدی و نیز اطلاع از قیمت و کیفیت کالاهای ارائه شده، با ما اعتماد کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *