پس از خرید و نصب پنل های خورشیدی، انتخاب درست باطری مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. باطری سیستم خورشیدی از نظر کاربرد، عمر مفید و حجم ذخیره نیرو با هم متفاوت هستند. در بین این محصولات تولید و فروش باطری خورشیدی 28 آمپر و باطری خورشید 12 ولت که مخصوص سیستم های خورشیدی قابل حمل هستند، از رونق بیشتری برخوردار است.

باطری خورشیدی 28 آمپر مخصوص سیستم های خورشیدی قابل حمل

خرید اینترنتی بهترین باطری های خورشیدی 28 آمپر

خرید اینترنتی بهترین باطری های خورشیدی 28 آمپر

ظرفیت باطری ها با مقیاس آمپر عنوان می شود. رقم آمپر مشخص می کند باطری در یک ساعت توانایی بهره کشی چه میزان انرژی الکتریکی را دارد. بدیهی است که هر چقدر این عدد بالاتر باشد، ظرفیت باطری بالاتر و به نسبت آن قیمت نیز افزایش می یابد. 

شرکت های تولید کننده و نمایندگی های فروش محصول به صورت حضوری و اینترنتی، از طریق ارتباط مستقیم با خریداران، توضیحات لازم را برای خریدی مطمئن و مفید ارائه می دهند. 

خرید باطری مناسب برای پنل های خورشیدی قابل حمل

خرید باطری مناسب برای پنل های خورشیدی قابل حملبرای اینکه بفهمیم در خرید باطری مناسب برای پنل های خورشیدی قابل حمل، چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؛ لازم است بدانیم انواع باطری ها کدامند و هر کدام چه کاربردی دارد؟ 

باطری ها از نظر ساختار به چند دسته تقسیم می شوند:

  • باطری لید اسید(lead acid)
  • باطری سیلد لید 
  • باطری های لیتیومی
  • باطری های ژله ای

در این میان باطری های سیلد لید مناسب صفحات خورشیدی می باشند. به دلیل ساکن بودن سیستم های خورشیدی، انتخاب باطری های با الکترولیت خشک و طول عمر بالا بهترین گزینه است که سیلد لیدها این ویژگی را دارند. به عنوان مثال باطری 28 آمپر 12 ولت نوعی از باطری سیلد لید مناسب سیستم های خورشیدی است.

باتری خورشیدی برای پنل های خورشیدی مستقل از شبکه

باتری خورشیدی برای پنل های خورشیدی مستقل از شبکهپنل های خورشیدی مستقل از شبکه، به نوعی از  سیستم تامین برق در مناطقی که دور از برق شهری هستند، اطلاق می شود. این سیستم به کمک پنل ها و باطری های خورشیدی ایجاد می شود و از جمله موارد استفاده آن می توان به تامین برق ویلا و باغ و روشنایی کانکس و مزارع کشاورزی اشاره کرد.

باطری پنل خورشیدی مناسب این سیستم ها توانایی شارژ شدن مکرر را دارد و بسته به کیفیت و شرکت تولید کننده آن طول عمرهای متفاوت و متعاقب آن قیمتهای مختلفی دارد. برای اطلاع از قیمت روز و انتخاب درست باطری می توان با واحدهای فروش این محصولات تماس گرفت و از راهنمایی های آنها بهره جست. 

انواع باتری خورشیدی در بازار ایران

انواع باتری خورشیدی در بازار ایراناصول کاری باطری ها این است که انرژی حاصل از سیستم فتوولتائیک را در خود ذخیره می کنند تا در اوقات شب و روزهای بارانی به کار گرفته شوند. بنابراین دارای اهمیت ویژه ای است و در خرید آن باید حساسیت زیادی به خرج داد. هر کدام از این محصولات با توجه به فاکتورهایی نظیر کیفیت مواد اولیه و مرغوبیت قطعات آن، ظرفیت انرژی آن، نوع کاربردی و طول عمر آن و…. قیمت های مختلفی دارند.

تولید کنندگان و شرکت های پخش محصول، انواع باطری خورشیدی را در بازار ایران عرضه می کنند. با توجه به حساس بودن انتخاب باطری مناسب و خروج از سردرگمی خرید، مراجعه به مشاوران فروش مستقر در فروشگاه ها و نمایندگی ها کمک شایانی می کند و امکان خرید باطری خورشیدی با کیفیت و کارایی مطلوب و قیمتی پایین، فراهم می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *