تولید پکیج خورشیدی ۲۰ وات توسط ما انجام می شود. این سیستم ها را با شرایط محلی و نیازهای فردی سازگار می کند. بسته به تابش خورشیدی محلی، مقدار و ظرفیت پانل های خورشیدی و باتری ها تنظیم می شود. در سیستم های بزرگ ما از اتصال AC استفاده می کنیم که بازده بالاتری را فراهم می کند. ما می توانیم سیستم های بهینه را برای هر شرایطی طراحی کنیم. تمام محصولات ارائه شده از استانداردهای IEC ،EN یا CEC پیروی می کنند.

تولید انواع پکیج خورشیدی ۲۰ وات

کاربرد انواع پکیج خورشیدی در صنعت

کاربرد انواع پکیج خورشیدی در صنعت کاربرد انواع پکیج خورشیدی در صنعت با توجه به محصول مورد نظر و ولتاژ آن متنوع می باشد. چند نمونه از این کاربرد ها در این بخش ذکر شده است:

  • سیستم 12 ولت ساده برای 4 تا 5 لامپ کم مصرف: این سیستم برای شروع برق رسانی به خانه شما مناسب است و قابلیت توسعه دارد. برای مناطق دور افتاده بدون برق، خانه های روستایی و خانه های تابستانی.
    ما ترجیح می دهیم برای حفظ حاشیه ایمنی و اطمینان از دوام طولانی، سیستم های کم ظرفیتتری ارائه نکنیم (به عنوان مثال ملاحظات مربوط به باتری را ببینید). این سیستم را می توان به راحتی برای تأمین انرژی سایر مصرف کنندگان (به عنوان مثال رادیوها و تلویزیون های قابل حمل، لپ تاپ های دارای آداپتور 12 ولت، شارژرهای تلفن همراه و حتی یخچال های مخصوص) گسترش داد.

  • سیستم 220 ولت برای مصرف کنندگان نور و سایر مصرف کنندگان: پنل خورشیدی با اینورتر که روی سقف نصب شده است این بسته از قبل با اتصال به شبکه قابل مقایسه است. چراغ ها و برنامه های دیگر با توجه به نیاز شما نصب شده است.
    این سیستم به شما امکان می دهد رادیوها، تلویزیون های کوچک، گهگاه ماشین هایی مانند دریل و سایر دستگاه هایی را که به 220 ولت مصرف متوسط ​​نیاز دارند، متصل کنید. برای جلوگیری از تخلیه زیاد، DeltaVolt کنترل کننده ای را نصب می کند که امکان کنترل وضعیت باتری ها (SOC) را فراهم می کند. قبل از نصب توصیه می شود محاسبه دقیق نیازهای خود را انجام دهید.

  • سیستم فروشگاه ها و انبارهای کوچک: با توجه به یخچال، تلویزیون و استریو با 220 ولت طراحی شده است. این بسته مشابه بسته ذکر شده در بالا است، اما با تأکید بر نیازهای ویژه یک فروشگاه. نوشیدنی های خنک و بستنی با موسیقی محیط در طول روز یک ارزش افزوده است که به انرژی بیشتری نیاز دارد.

قیمت روز پکیج خورشیدی کم مصرف

قیمت روز پکیج خورشیدی کم مصرف ما بهترین نرخ پکیج خورشیدی کم مصرف را ارائه می دهیم. انرژی خورشیدی از نور خورشید استفاده می شود که برای ایجاد انرژی فتوولتائیک یا انرژی خورشیدی متمرکز برای گرم کردن خورشید ایجاد می شود. این تبدیل انرژی امکان استفاده از انرژی خورشید را در چراغ ها، بخاری ها، استخرها و غیره فراهم می کند.
یک روش ابتکاری برای استفاده کارآمد و راحت از انرژی خورشیدی حمل و نقل است که با انرژی فتوولتائیک تأمین می شود. مثالهای متداول شامل اتوبوس، راه آهن، اتومبیل و حتی امروزه جاده ها می توانند از طریق نور خورشید تأمین شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *