با پیشرفت علم و فن آوری نوین استفاده از نیروهای طبیعت رونق گرفت. نور خورشید ، به عنوان پاک ترین انرژی دنیا معرفی شده است. یکی از این تکنولوژی ها تولید پکیج خورشیدی عشایری قابل حمل است. این پکیج ها طوری طراحی شده اند که به راحتی در کنار سیاه چادر عشایر نصب می شود. وزن سبک و قابل حمل ونقل بودن آن مزیت آن را چند برابر کرده است ، و مورد استقبال قشر زحمت کش قرار گرفته است. وبه راحتی قابل استفاده هستند.  

تولید پکیج خورشیدی عشایری قابل حمل

مشخصات پکیج خورشیدی عشایری قابل حمل

مشخصات پکیج خورشیدی عشایری قابل حمل پنل های خورشیدی بسته به جنس و فن آوری به کار رفته در تولید آن  انواع مختلفی دارد. هر پنل دارای پارامترهای مشخصی است، که کاربرد آن را متفاوت می کند. انواع مختلف این پنل ها در بازار عرضه می شود. برای ساخت هر پنل قابل حمل ،  شرایط استاندارد ، و پارامترهایی که برای ساخت آن به کار رفته مد نظر قرار می گیرد. نیروی این پنل ها بر اساس تابش نور خورشید، برابر بر ۱۰۰۰ وات بر متر مربع ، و دمای محیط تعریف می‌شود. اختلاف پتانسیل بین قطب های مثبت ومنفی، می تواند روی این پنل ها تاثیر بگذارد.

این موضوع نشان دهنده بیشترین ولتاژی است ، که هر پنل می تواند تولید کند. 

قیمت پکیج خورشیدی عشایری قابل حمل

قیمت پکیج خورشیدی عشایری قابل حمل پکیج خورشیدی عشایری قابل حمل ، بر اساس استفاده از انرژی خورشیدی، و انرژی نور به جهت تولید برق توسط پنل در مناطقی که دور از شبکه طراحی شده است ، مورد استفاده قرار می گیرد. 

عشایری که دسترسی به نیروی برق ندارند ، و برای گرمایش و سرمایش مشکل دارند، می توانند این پنل ها را تهیه وبه راحتی از آن استفاده کنند. قیمت پکیج عشایری قابل حمل در بازار متفاوت است. و هر شرکت بر اساس ضوابطی که دارد ، قیمت آن را تعیین می کند. استفاده از چوب درختان، و نفت و گازوئیل هم باعث آلودگی هوا می شود و هم‌تمام شدنی است. ولی انرژی خورشید بی نهایت پاک وتمام نشدنی است‌‌. این انرژی می تواند جایگزین بسیاری از انرژی های دیگر شود. پکیج های خورشیدی با هم متفاوتند. و می توان آن را در اندازه های مختلف تهیه کرد. بسیار کار امد برای کمپ  های مسافرتی ، زنبوردارها، عشایر، دامدارها، کشاورزان، و زنبوردارها است. 

ویژگی های این پنل ها عبارتند از:

۱-کارایی در شرایط آب و هوایی گوناگون 

۲-قابلیت حمل آسان

۳-شارژ خودکار 

۴-امکان استفاده در حال شارژ

۵- بدنه فلزی مقاوم 

برای خرید این پنل ها بهترین و ساده ترین راه خرید اینترنتی، بدون اتلاف وقت است. فروشندگان انواع این پنل ها را در سایت های مختلف و بسته به نوع کاربرد،  آن را قیمت گذاری و عرضه می کنند. 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *