این مرکز فروش یکی از برترین تولید کننده پمپ خورشیدی در سطح کشور می باشند و انواع مدل های مختلف از این محصول را با بالاترین کیفیت به تمامی مشتریان عرضه می کنند.

تولید کننده پمپ خورشیدی

معرفی انواع پمپ خورشیدی

معرفی انواع پمپ خورشیدی  انواع پمپ خورشیدی  دوازده و بیست و چهار و چهل و هشت و هفتاد و دو و دویست و بیست ولت متناسب با مکان مورد استفاده و نیاز مشتری تهیه و تولید گردیده اند. 

پنل خورشیدی:پنل های خورشیدی یا صفحات خورشیدی از کنار هم قرار گرفتن سلول های خورشیدی به وجود می آیند که جنس آن ها از نیمه هادی ها بوده و برای تبدیل انرژی خورشیدی به الکتریسیته مورد استفاده می گیرند. کهمیزان انرژی تولیدی این صفحات به ابعاد آن ها و تکنولوژی ساخت آن ها بستگی دارد همچنین برای دست یافتن به انرژی بیشتر می توان از چند صفحه استفاده نمود.

صفحات خورشیدی انواع پمپ  از نظر تکنولوژی ساخت به سه دسته تقسیم می شوند.

  • صفحات فتوولتائیک پلی کریستال 
  • صفحات فتوولتائیک مونوکریستال 
  • صفحات فتوولتائیک نواری

پمپ هاي خورشيدي داراي مزايايي نسبت به پمپ هاي ديگر مي باشد كه در زير به چند مورد از آنها اشاره مي كنيم:

  1. استفاده از پمپ هاي خورشيدي در مناطقي كه از شبكه انتقال برق فاصله زیادی دارند
  2. عدم استفاده از منابع سوخت هاي فسيلي
  3. افزايش هزينه ي سوخت هاي فسيلي مانند گازوئيل و بنزين
  4. عدم نياز به متخصص و كارشناسان خبره براي راه اندازي و استفاده از پمپ هاي خورشيدي،  باتوجه به محدود بودن اجزاي سيستم، پمپ های خورشيدی به مراقبت و تعميرات كمتری نياز دارند.

و مهمترين دليلي كه مي توان استفاده از پنل هاي خورشيدي و اصولا پمپ هاي خورشيدی را توجيه كرد اين است كه زمان استفاده از چاه هاي آب شرب به عبارتي بهره برداري از چاه ها از فصل بهار افزايش يافته و تا ابتداي پاييز به طول مي انجامد كه اين دوره زماني بيشترين ساعات تابش آفتاب در مقايسه با فصول ديگر وجود دارد و در اين فصول نيزمي توان از انرژي خورشيد حداكثر استفاده را برد.

مکانیزم استفاده از پمپ های خورشیدی عموما به گونه ای است که در طول روز و تا زمانی که خورشید در دسترس باشد از انرژی آن برای تامین انرژی مورد نیاز برای استفاده از پمپ بهره می بریم و آب را مستقیم برای کشاورزی یا مخازن برای استفاده در مواقع دیگر ذخیره می کنیم.





قیمت روز پمپ خورشیدی

قیمت روز پمپ خورشیدی قیمت پمپ خورشیدی سیار به واسطه مدیریت بازرگانی فروش این محصولات با در نظر گرفتن تمامی پارامتر های کیفی نرخ بندی شده و این قیمت ثابت به تمامی نمایندگی های فروش وابسته به برند محصول ارسال می گردد.
استفاده از پمپ خورشیدی از مزایای بسیار فراوان برخوردار است  و از مصرف انرژی طبیعی خورشید بدون صرف هیچ هزینه ای برخوردار می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *