خریداران گرامی می توانند، برای خرید اینورتر خورشیدی متصل به شبکه از شرکت‌های معتبر،  به نمایندگی های مجاز و فروشگاه های اینترنتی آنلاین در سراسر کشور مراجعه کنند  و محصول مورد نیاز خود را در اسرع وقت  تحویل بگیرند .

همچنین خریداران،  می توانند به متخصصان و مشاوران خبره در این زمینه مراجعه کرده و پاسخ سوالات خود را  دریافت نمایند.

یک اینورتر خوب، باید بتواند انرژی خورشیدی را بدون خاموشی یا گرمای بیش از حد ارائه دهد. هنگام انتخاب یک اینورتر خورشیدی برای سیستم،  باید میزان قدرت مورد نیاز،  مصرف ساختمان، نوع پنل های خورشیدی ، ولتاژ سیستم و ….را بررسی نمود.

خرید اینورتر خورشیدی متصل به شبکه از شرکت های معتبر

تولید و فروش اینورتر متصل به شبکه

تولید و فروش اینورتر متصل به شبکهتولید و فروش اینورتر متصل به شبکه،  از طریق نمایندگی های مجاز انجام می شود.

اینورتر یا مبدل برق، دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند.

جریان تبدیل شده می تواند بر اساس نیاز در هر ولتاژ و فرکانسی باشد که به وسیله ترانسفورماتورهای مناسب و مدارها کنترل می شود.

استفاده از اینورتر ها بر روی پمپ و فن و کمپرسور ها در طی سال های اخیر بسیار گسترش یافته است. استفاده از اینورتر ها برای کنترل دور موتور ها مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از عدم نیاز به دستگاه های کنترل دبی مکانیکی، نبودن شوک راه اندازی، افزایش عمر مفید قطعات مکانیکی و غیره.

خرید اینورتر خورشیدی متصل به شبکه

خرید اینورتر خورشیدی متصل به شبکهخریداران می‌توانند برای خرید اینورتر خورشیدی متصل به شبکه، به  وب سایت‌های اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی آنلاین مراجعه نمایند.

از ویژگی های اینورتر خورشیدی ایرانی، می توان به کاهش انرژی مصرفی و کاهش هزینه برق، کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور،  امکان تغییر سرعت موتور،  امکان تغییر جهت حرکت موتور، داشتن حفاظت در برابر اضافه بار و غیره اشاره نمود.

در سیستم های خورشیدی،  اینورترها یا به شبکه متصل هستند و یا اینکه قابلیت اتصال مستقیم به شبکه را ندارند که به اینورتر ها،  اینورتر منفصل از شبکه گفته می‌شود.

شرکت توزیع اینورتر سه فاز متصل به شبکه

شرکت توزیع اینورتر سه فاز متصل به شبکهشرکت توزیع اینورتر سه فاز متصل به شبکه، عرضه کننده ی اینورتر با کیفیت به خریداران می باشد.

از اینورترها در سه ناحیه استفاده می شود:

۱. فعالیتهای گشتاور ثابت مثل میکسرها،  اکسترودرها،  نوارهای نقاله و….

۲. فعالیت های توان ثابت مثل کشش و دستگاه های مکانیک

۳. فعالیت‌های گشتاور متغیر مثل فن و پمپ.

 در پمپ ها و فن ها،  میزان دبی با سرعت موتور متناسب است، اما توان مصرفی با مکعب سرعت تناسب دارد.  مثلا اگر دور موتور به میزان ۵ درصد کاهش یابد،  آنگاه توان مصرفی ۱۲.۵درصد خواهد بود و این به معنی ۸۷.۵ درصد صرفه‌جویی در انرژی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *