امروزه نقش پکیج انرژی خورشیدی در تامین برق و صرفه جویی در هزینه ها بر هیچ کس پوشیده نیست. همین امر ضرورت افزایش بکارگیری از این سیستم به ویژه در مناطق جنوبی کشور را ملزم کرده است. برای خرید این نوع سیستم ها به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی بهترین شیوه ممکن چیست؟

خرید مستقیم پکیج انرژی خورشیدی

کاربرد پکیج انرژی خورشیدی

کاربرد پکیج انرژی خورشیدی طی سالهای اخیر علاوه بر استفاده از انرژی باد و آب برای تامین برق مورد نیاز خانگی از سیستمی مدرنتر به نام انرژی خورشیدی استفاده می کنند. در این شیوه از یکسری پکیج برای جذب نور خورشید و ذخیره سازی انرژی بهره می برند. استفاده از این شیوه به جهت کاهش هزینه ها و خطرات زیست محیطی به ویژه در کشورهای اروپایی با استقبال بی نظیری روبرو شده است.
با بکارگیری پکیج خورشیدی می توان در هر منطقه ای از کشور، اقدام به ذخیره سازی و تامین برق خورشیدی نمود. انرژی تامین شده معمولاً در باطری های مخصوصی ذخیره می شود تا بتوان از آن برای تامین برق استفاده کرد. از جمله مهمترین کاربردهای سیستم برق یا همان انرژی خورشیدی باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید برق جهت مصارف کشاورزی
  • تامین برق اضطراری ساختمان ها
  • تولید برق برای مناطقی که از شبکه برق رسانی عمومی دور هستند.
  • تامین برق مصرفی و اضطراری بیمارستان ها، بانک ها و موسسات دولتی
  • امکان ایجاد نیروگاه های خورشیدی بزرگ
  • مناسب برای تامین برق کارگاه های تولیدی و صنعتی

استفاده از سیستم برق خورشیدی مزیت های بیشماری نیز دارند. عدم نیاز به برق سراسری و عدم ایجاد آلایندگی های صوتی، عدم نیاز به استفاده از سوخت فسیلی، نیاز بسیار کم به تعمیرات و نگهداری و عدم نیاز به آب جهت تامین برق برخی از مزیت های استفاده از این پکیج ها هستند.

تولید پکیج انرژی خورشیدی

تولید پکیج انرژی خورشیدی تولید پکیج خورشیدی به صورت حرفه ای در برخی کارخانجات داخلی صورت می گیرد. البته برخی اقلام و قطعات نیز از کشورهای اروپایی وارد می شود. به طور کلی پکیج ها از قطعات مختلفی مانند اینورتر، باطری خورشیدی، شارژر، کلید قطع و وصل و پریزهای مقاوم در برابر رطوبت و … تشکیل شده اند. برخی قطعات مانند اینورتر وارداتی از کشورهایی مانند کره جنوبی، تایلند و … هستند که همین امر افزایش قیمت ها و هزینه های تولیدی را به همراه دارد.
برای خرید پکیج خورشیدی با کارآیی بالا قبل از هر موردی نیاز به آنالیز منطقه مورد نظر و مشخص کردن نوع پکیج مناسب برای آن است. در این راستا شرکت های خدماتی متعددی اقدام به فعالیت در نقاط مختلف کشور می کنند.
خرید و فروش انواع پکیج انرژی خورشیدی با قیمت های وارداتی و ارزان نیز از طریق این مرکز و نمایندگان پخش آنلاین برندهای معتبر ایرانی و خارجی صورت می گیرد. تهیه کاتالوگ کلیه محصولات و استعلام قیمت به روز نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مرکز هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *