پکیج روشنایی خورشیدی از برق تولید می شود و برای مکان های که دسترسی به روشنایی ندارند به کار می رود و برای صرفه جویی در مصرف برق و نفت نیز کاربرد دارد هر پکیج خورشیدی به مدت 5ساعت روشن می باشد . این پکیج را می توانید در باغ ، ویلا  که دسترسی به برق ندارید  استفاده کنید.

شما می توانید با سنجیدن برق مصرفی ، صفحه یا پنل نصب کنید و با تابش نور خورشید به این پنل انرژی در باتری ذخیره کنید و با کمک دستگاه اینورتر به روشنایی دست پیدا کنید.

خرید مستقیم پکیج روشنایی خورشیدی

اجزای تشکیل دهنده پکیج روشنایی خورشیدی

اجزای تشکیل دهنده پکیج روشنایی خورشیدی اکثر مردم اجزای تشکیل دهنده پکیج  روشنایی خورشیدی را نمی دانند . اجرای تشکبل دهنده شامل  : پنل یا صفحه خورشیدی که باید حتما یک پارچه باشد ، دستگاه اینورتر ، کلید قطع کننده ، باتری و کابل و تابلو  بسیاری از پنل های خورشیدی دو کلید  دارند ، کلید مجزا در دستگاه اینوتر وجود دارد .

باتری از اجزای اصلی پنل خورشیدی نیست کسانی از باتری استفاده می کنند که دسترسی به برق در مواقعی که به نمی توانند از انرژی خورشیدی استفاده کنند باتری ذخیره کنند و در این مواقع استفاده کنند .پنل خورشیدی یا صفحه را باید جایی نصب شود که نور خورشید نسبت به جاهای دیگر بیشتر تابیده می شود .

کشورهای پیشرفته اکثر سقف های خود را با پنل خورشیدی پوشانده است و از مزایای پکیج روشنایی خورشیدی بهره می برد به غیر از مزایای مالی و اقتصادی که خرید پکیج خورشیدی دارد می توانیم از هدر رفت سوخت های دیگر نیز اجتناب کنیم . هیچ موردی در پکیج روشنایی خورشیدی یافت نمی شود که ضرر داشته باشد 

 پکیج خورشیدی برای محیط زیست هیچ آسیبی نمی رساند در حالی که سوخت های دیگر به زغال سنگ و گاز طبیعی وابسته می باشند و این دو مورد علاوه بر اینکه برای محیط زیست مضر هستند منابع محدودی نیز دارند . بسیاری از شهرها زمین های بلا استفاده زیادی دارند که بدلیل دوری از شهر کاربردی ندارند 

می توانند با نصب پنل های گسترده  و راه اندازی پکیج روشنایی خورشیدی علاوه بر صرفه جویی برای انرژی باعث ایجاد شغل جدید می شوند که کارگران ماهر پنل خورشیدی نصب می کنند .

قیمت پکیج روشنایی خورشیدی

قیمت پکیج روشنایی خورشیدی قیمت پکیج روشنایی خورشیدی با توجه به نصب پنل های کوچک و بزرگ دارد عده ای در حیاط بزرگ تصمیم به نصب این پنل خورشیدی می کنند و عده ای برای سقف خانه خود پنل نصب می کنند . با نصب پکیج خورشیدی با توجه به مصرف خود هزینه پرداخت می کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *