خرید و فروش باتری خورشیدی ایرانی

اوضاع ارزی ، مشکلات واردات و تقاضای بازار موجب شده خرید و فروش باتری خورشیدی ایرانی رونق بگیرد.

خرید و فروش باتری خورشیدی ایرانی

ذخیره انرژی در باتری

انواع یکبار مصرف باتری پس از آن که یک بار انرژی شیمیای را به انرژی الکتریکی تبدیل کردند و به اصطلاح دشارژ شدند دیگر قابل استفاده نبوده و باید دور انداخته شود.
اما باتری های قابل شارژ می توانند تا صدها بار شارژ و دشارژ شوند. این نوع از باتری ها مصارف مختلفی دارند از جمله در سیستم های نیروگاه خورشیدی.

خرید و فروش باتری خورشیدی ایرانی

از خورشید تا برق

انرژی فوتون های خورشیدی را می توان با سلول های فتوولتائیک به انرژی الکتریکی DC تبدیل کرد. شدت تابش نور خورشید با توجه به زاویه تابش در طول روز ، میزان ابر در آسمان یا حتی گرد و خاک در ها یا روی پنل ها باعث متغیر شدن این جریان برق تولیدی می شود.
برای داشتن برقی قابل استفاده باید از تجهیزاتی کمک گرفت یه مهمترین قسمت آن باتری ها هستند.
زمانی که تولیدی سلول خورشیدی کم شود دستگاه تنظیم کننده با کمک برق باتری این کاستری را جبران می کند و زمانی که خروجی بیش از نیاز باشد دستگاه مازان آن را وارد باتری کرده و در باتری ذخیره می شود.
ممکن است در لفظ عام گاهی از کلمه باتری خورشیدی به جای پنل خورشیدی استفاده شود. باید بدانیم کارکرد پنل و باتری کاملاً متفاوت است ،کار پنل ها دریافت نور خورشید و تبدیل آن به الکتریسیته است در حالی که باتری انرژی شیمیایی را به الکتریسیته تبدیل می کند.

خرید و فروش باتری خورشیدی ایرانی

باتری خورشیدی ایرانی

عمر برق خورشیدی در ایران به بیش از 20 سال می رسد. در این مدت کارخانه های ساخت و تولید باتری بزرگی در کشور توانسته اند نیاز بازار را با کیفیتی بالا تامین کنند.
حتما نام های برنا باتری ، صبا باتری و سپاهان باتری را شنیده اید اینها برخی از معتبر ترین برند های سازنده باتری در کشور هستند.
باتری های خورشیدی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند این باتری ها سیکل منظمی برای پر و خالی شدن دارند ( شارژ و دشارژ شدن ). معمولا 12 ساعت در حال شارژ هستند و 12 ساعت در حال برق دهی. این دوره های منظم و مشخص ساختار با کیفیتی را طلب می کند که تولید کننده های داخلی توانسته اند این کیفیت را ارائه دهند.

خرید و فروش باتری خورشیدی ایرانی

با توجه به مطالب بالا خرید و فروش باتری خورشیدی ایرانی در کشور رونق داشته و حتی به کشور های همسایه نیز صادر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *