خرید پکیج خورشیدی عشایری در مدل های مختلف و توان های متفاوت در تمامی کشورها با قیمت ارزان امکان پذیر است. انواع پکیج های خورشیدی عشایری با تجهیزات خورشیدی با کیفیت تولید و ساخته می شوند. یکی از بزرگترین کشورهای سازنده انواع پکیج های خورشیدی کشورمان ایران است. گفتنی است که در این بین کشور ایران به دلیل آب و هوای گرم و خشکی که دارد، بهترین و مناسب ترین موقعیت را برای استفاده از انواع پکیج های خورشیدی دارد. لازم به ذکر است که بیشترین مصرف کننده این نوع محصولات خورشیدی شهرهای کویری از جمله (شهرهای مرکزی و جنوبی) می باشد. در این مقاله در مورد دلایل قیمت ارزان این نوع محصول خورشیدی و انواع پکیج های خورشیدی عشایری صحبت خواهد شد.

 

دلایل عمده ارئه انواع پکیج خورشیدی عشایری با قیمت ارزان کدام است؟

در ساخت انواع پکیج های خورشیدی پارامترهای زیادی دخیل است. اگر این پارامترها به درستی انتخاب شوند باعث می شود که مصولی باکیفیت و با قیمت ارزان تولید شده و به بازارهای مصرفی توزیع شود.در این بخش به تعدادی از مهمترین دلایل قیمت ارزان و مناسب انواع پکیج های خورشیدی اشاره خواهد شد.

  1. در ساخت انواع پکیج های خورشیدی از مواد اولیه تولید داخل و باکیفیت و همچنین ارزان استفاده می شود که همین امر باعث کاهش قیمت می شود.
  2. این نوع محصولات خورشیدی به صورت عمده و در تعداد بالا تولید می شوند که این امر باعث کاهش قیمت نهایی می شود.
  3. استقبال از پکیج های خورشیدی عشایری در داخل کشور به دلیل کارایی بالای این محصول زیاد می باشد و همین امر باعث ارائه این محصول با قیمت ارزان است

 

معرفی انواع پکیج های خورشیدی عشایری

پکیج های خورشیدی در انواع و مدل های مختلف ساخته می شوند. یک ویژگی مشترک تمامی آن ها این است که سبک وزن بوده و به راحتی قابل جابه جایی می باشد. در این بخش به انواع پر کاربرد پکیج خورشیدی عشایری اشاره خواهد شد. با ما همراه باشید

  1. پکیج های خورشیدی عشایری در توان 10 وات
  2. پکیج های خورشیدی عشایری در توان 20 وات
  3. پکیج های خورشیدی عشایری در توان 30 وات
  4. پکیج های خورشیدی عشایری در توان 40 وات
  5. پکیج های خورشیدی عشایری در توان 100 وات
  6. پکیج های خورشیدی عشایری در توان 335 وات

لازم به ذکر است که بزرگترین و کاربردی ترین نوع پکیج های خورشیدی عشایری، مدل 335 وات است که قابلیت روشن سازی تا 10 عدد لامپ 10 وات به مدت 8 ساعت، یک عدد تلویزیون به مدت 6 ساعت و یک عدد یخچال 9  فوت dc را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *