خرید پکیج خورشیدی عشایری بازار پر رونقی دارد. پکیج خورشیدی عشایری نوعی سیستم گرما سوز می باشد. که به وسیله گرمای خورشید کار می کند. از این وسیله همان طور که از نامش پیداست توسط عشایران استفاده می شود. تا بتوانند چادر های خود را در فصل زمستان گرم نگاه دارند.

خرید پکیج خورشیدی عشایری

مشخصات پکیج خورشیدی عشایری

مشخصات پکیج خورشیدی عشایری

مشخصات پکیج خورشیدی عشایری شامل گزینه های زیر می شود:

  • این نمونه محصول دارای نشانگر شارژ باتری می باشد.
  • این دستگاه دارای نشانگر وضیعت پکیج خورشیدی می باشد.
  • این نمونه کالا ها دارای درگاهی می باشند و با استفاده از آن ها ما می توانیم انواع گوشی های همراه را شارژ کنیم.
  • این دستگاه ها دارای باتری شارژی می باشند و انرژی این باتری ها توسط نور خورشید تامین می شود.
  • ما می توانیم به راحتی با کمک این دستگاه ها در زمستان چادر خود را گرم نگاه داریم.
  • تمام استاندارد ها و فناورهای پیشرفته دنیا در ساخت این گونه محصولات رعایت شده است. به همین دلیل از نظر کیفیت فوق العاده می باشند و عملکرد بی نظیری دارند.
  • این پکیج ها دارای چراغ هایی می باشند و قادر هستند در شب به طور اتومات روشن شوند و در روز به طور اتومات خاموش شوند.

قیمت پکیج خورشیدی عشایری

قیمت پکیج خورشیدی عشایری

قیمت پکیج خورشیدی عشایری بسته به نوع برند، نوع خرید و شرایط بازار متفاوت می باشد. علاوه بر عشایر این دستگاه ها توسط زنبورداران، دامداران، کمپ های مسافرتی استفاده می شوند. علاوه بر می توان در باغ، ویلا، مزرعه، کانکس، کیوسک و… هم از این محصولات استفاده کرد و چادر و مکان مورد نظر خود را گرم نگاه داریم.

این محصولات تمام انرژی مورد نیاز را برای گرم کردن مکان مورد نظر از نور خورشید می گیرند. علاوه بر این باتری های این دستگاه ها را می توان به کمک برق شارژ کرد. به خاطر همین می توان در ویلا ها و کانکس ها هم از آن ها استفاده کرد. 

این محصولات بسیار سبک هستند و ما می توانیم به راحتی آن ها را حمل و جا به جا کنیم. این گونه محصولات چون با انرژی خورشید کار می کنند می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. زمانی که هوا ابری است ما می توانیم باتری های آن ها را شارژ کنیم. این محصولات دارای نشانگر هستند و می توانند میزان خالی شدن شارژ باتری را به ما نشان دهند. تا ما بتوانیم به موقع باتری را شارژ کنیم. تا در فصل زمستان کانکس و چادر ما سرد نشود. این محصولات بسیار بادوام و مستحکم می باشند و شما می توانید به راحتی و با کمترین مصرف انرژی فضای مورد نظر خود را گرم نگاه دارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *