پکیج های خورشیدی مسافرتی، از محصولات پرطرفداری بوده که از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

اما در میان نمونه های تولید شده، بیشترین کاربرد مربوط به پکیج خورشیدی مسافرتی 10 وات بوده و در همین راستا افراد زیادی تمایل به خرید این محصول را خواهند داشت.

خرید پکیج خورشیدی مسافرتی 10وات

ویژگی های پکیج خورشدی مسافرتی 10 وات

ویژگی های پکیج خورشدی مسافرتی 10 وات

در حقیقت این پکیج مناسب برای افرادی بوده که قابلیت دسترسی به برق شهر را نداشته و نیاز به مصرف برق در مدت زمان محدود را خواهند داشت. در ضمن این نوع از پکیج ها دارای سه خروجی ۵ ولت، ۱۰ ولت و ۲۲۰ ولت بوده که در راستای تامین برق مورد نیاز وسایل مختلفی چون شارژ لب تاپ، موبایل، سیستم های روشنایی، تلویزیون و غیره تولید گردیده است.

البته لازم به ذکر است که قدرت باطری این دستگاه برابر با ۱۲ ولت و ۷ آمپر بر ساعت بوده، بنابراین نباید انتظار این را داشته باشیم که بتواند برق ۲۲۰ ولت را در مدت زمان زیادی در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

 هم چنین این نمونه از پکیج ها دارای قابلیت نصب آسان بوده، به طوری که برای راه اندازی دستگاه نیاز به متخصص نخواهیم داشت و از سویی دیگر  قابل حمل بودن و وزن سبک پکیج، از دیگر ویژگی های پکیج خورشیدی مسافرتی ۱۰ وات خواهد بود.

در نتیجه این نوع از پکیج ها بهترین گزینه برای مواردی چون مسافرت بوده و هم چنین مشاغلی چون باغداران، زنبور داران، عشایر و غیره تمایل زیادی به استفاده از این محصول را خواهند داشت.

و اما قطعات این نوع پکیج خورشیدی معمولا شامل کلیه اجزایی است که کمک می کند تا انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی تبدیل گردد و در مجموع از چهار قسمت پنل خورشیدی، باتری خورشیدی، شارژ کنترلر و اینورتر تشکیل گردیده است.

در واقع به وسیله این نمونه از پکیج ها، انرژی الکتریکی از طریق  نور خورشید تامین می گردد و روش کار به این صورت است که نور خورشید به کمک پنل های خورشیدی تبدیل به انرژی الکتریکی خواهد شد.

از این رو می توان گفت که تولید انرژی الکتریکی به این روش بسیار مقرون به صرفه بوده و هیچ گونه آلاینده ای در زمان تولید انرژی الکتریکی به وجود نمی آید. 

فروش پکیج خورشیدی مسافرتی 10 وات

فروش پکیج خورشیدی مسافرتی 10 وات

 پیکج خورشیدی مسافرتی از نمونه پکیج های پرکاربردی بوده که از قابلیت های فراوانی برخوردار می باشد و در همین راستا افراد زیادی تمایل به خرید پکیج مسافرتی از خود نشان خواهند داد.

و در واقع این محصول، بسیار متنوع بوده و در وات تولیدی با یکدیگر متفاوت خواهد بود. اما در میان نمونه های مختلف بیشترین سهم بازار، مربوط به خرید و فروش پکیج مسافرتی خورشیدی ۱۰ وات می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *