خرید چراغ خورشیدی باغچه ای به صورت عمده به دلیل قیمت ارزان این نوع محصول خورشیدی نه تنها در سراسر جهان بلکه در داخل کشور رو به افزایش است. چراغ های خورشیدی باغچه ای به صورت عمده توسط تولید کنندگان با مواد اولیه باکیفیت و قیمت ارزان تولید و توزیع می شوند. بزرگترین و عمده ترین تولیدکننده انواع محصولات خورشیدی کشور چین می باشد که انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای را در اندازه ها، طرح ها و مدل های مختلف تولید می کنند. علاوه بر کشور چین کشورهایی همچون مالزی، ترکیه و حتی کشورمان ایران تولیدکننده این نوع چراغ های خورشیدی هستند.

 

توضیح کلی در مورد چراغ های خورشیدی باغچه ای

چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای در مدل ها و طرح های مختلف تولید و توزیع می شوند. در این بخش به طور کلی توضیحاتی در مورد تجهیزات مورد استفاده در این نوع چراغ های خورشیدی داده خواهد شد. تجهیزات مورد استفاده این نوع مصول خورشیدی شامل:

  1. پنل خورشیدی در توان های مختلف جهت تولید انرژی
  2. باتری خورشیدی جهت ذخیره انرژی
  3. چراغ در توان های مختلف و در مدل های متفاوت

در انواع چراغ های خورشیدی باغچه ای از باتری جهت ذخیره سازی انرژی استفاده می شود تا در مواقع ضروری همچون آب و هوای ابری و حتی شب هنگام استفاده از این محصول خورشیدی امکان پذیر است.

 

معرفی مدل های پرفروش چراغ خورشیدی باغچه ای

چرغ های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف و در برندهای متفاوت تولید و توزیع می شوند. یکی از معتبرترین برندهای محصولات خورشیدی مخصوصا مدل باغچه ای برند solar light است. در این بخش به معرفی چند مدل پر فروش خواهیم پرداخت.

  1. چراغ های خورشیدی باغچه ای مدل پایه کوتاه
  2. چراغ های خورشیدی باغچه ای مدل پایه بلند
  3. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح انگلیسی
  4. چراغ های خورشیدی باغچه ای مدل قارچی
  5. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح فانوسی
  6. چراغ های خورشیدی باغچه ای طرح گل

لازم به ذکر است که طول پایه چراغ های خورشیدی پایه کوتا تقریبا 50 سانتی متر و طول پایه چراغ های خورشیدی یایه بلند تقریبا 70 سانتی متر می باشد.

 

 

موارد مصرفی چراغ های خورشیدی باغچه ای

از چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای در فضاهای مختلف جهت مصارف روشنایی و همچنین جهت مصارف تزئینی استفاده می شود. در این بخش به چند مورد اشاره می شود.

  1. جهت روشنایی محوطه پارک
  2. جهت روشنایی محوطه باغ و باغچه
  3. جهت روشنایی محوطه ویلا
  4. جهت روشنایی محوطه حیاط منزل

جهت خرید و سفارش چراغ های خورشیدی از نوع باغچه ای با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *