چراغ ال ای دی سولار


خرید چراغ خورشیدی خیابانی به صورت عمده رو به افزایش است که این کار باعث کاهش قیمت نهایی این نوع محصولات خورشیدی می شود. چین یکی از بزرگترین تولیدکننده انواع محصولات روشنایی خورشیدی می باشد که انواع چراغ های خورشیدی خیابانی(معابر) را با طرح ها و مدل های متنوع به صورت انبوه و عمده وارد بازارهای تجاری می کند. علاوه بر کشور چین کشورهای دیگری همچون مالزی، ترکیه و حتی کشورمان ایران سازنده انواع چراغ های خورشیدی می باشند.چراغ های خورشیدی داخلی مشخصات و ویژگی های خاصی دارند که در این مقاله قصد داریم توضیحات مختصری در خصوص مشخصات چراغ های خورشیدی و ویژگی انواع چراغ های خورشیدی ساخت داخل ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

 

توضیحات کلی در خصوص انواع چراغ خورشیدی خیابانی

چراغ های خورشیدی خیابانی یکی از انواع محصولات روشنایی خورشیدی می باشد. تمامی این نوع محصولات خورشیدی ساخت هر کشوری که باشند در ساخت آن ها از تجهیزات خورشیدی مشابهی استفاده شده است که فقط در توان و کیفیت متفاوت هستند. از این نوع محصولات خورشیدی در محیط ها و مکان های مختلفی می توان استفاده نمود. در ادامه به چند محیط مناسب جهت استفاده از چراغ های خورشیدی خیابانی اشاره می کنیم.

  1. چراغ های خورشیدی خیابانی مناسب روشن سازی خیابان و بزرگراه می باشند.
  2. چراغ های خورشیدی خیابانی مناسب روشن سازی محوطه باغ و باغچه می باشند
  3. انواع چراغ های خورشیدی خیابانی مناسب برای روشن سازی کوچه ها و معابر عبور می باشند.

لازم به ذکر است که در انواع چراغ های خورشیدی خیابانی به دلیل اینکه پنل خورشیدی متصل به چراغ می باشد، فقط می توان از این محصولات روشنایی خورشیدی در محوطه باز و بیرون استفاده نمود و به هیچ وجه مناسب فضای بسته نمی باشد.

 

ویژگی های مهم انواع چراغ های خورشیدی خیابانی ساخت ایران

همانطور که قبلا اشاره شد کشورهای زیادی سازنده انواع محصولات خورشیدی می باشند که یکی از این کشورها، کشورمان ایران است. چراغ های خورشیدی ساخت داخل مشخصات فنی و ویژگی های بارزی دارند که در این بخش به مهمترین آن ها اشاره خواهد شد.

  1. انواع چراغ های خورشیدی خیابانی داخلی به صورت عمده و انبوه تولید می شوند بنابراین این نوع محصولات خورشیدی همیشه در دسترس هستند.
  2. انواع چراغ های خورشیدی خیابانی داخلی به دلیل تولید عمده با قیمت ارزان در تمامی بازارها توزیع می شوند.
  3. در ساخت این نوع چراغ های خورشیدی از تجهیزات خورشیدی باکیفیت استفاده می شود.
  4. این نوع محصولات خورشیدی ضدآب هستند و در شرایط برف و بارانی قابلیت استفاده را دارند.
  5. این نوع محصولات خورشیدی بدون نیاز به کابل کشی می باشند و نصب آن ها بسیار ارزان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *