خرید چراغ خورشیدی خیابانی در توان 60 وات نسبت به سایر چراغ های خورشیدی به دلیل کارایی های فراوان این محصول رو به افزایش است. انواع چراغ های خورشیدی در طرح ها و مدل های متنوع وارد بازار تجاری می شوند. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در بسیاری از کشورها از جمله کشورمان ایران مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که می دانیم، ایران کشوری با آب و هوای گرم و خشک است و دارای شهرهای کویری زیادی می باشد، بنابراین این نوع چراغ های خورشیدی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند. در این مقاله در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده، ویژگی ها و مشخصات فنی این نوع محصولات خورشیدی و همچنین مواد مصرفی آن ها توضیح کوتاهی ارائه خواهیم داد.

 

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در چراغ خورشیدی خیابانی کدام است؟

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی مشابه هستند ولی در آن ها از تجهیزاتی با کیفیت و قیمت متفاوت استفاده می شود. در این بخش به اصلی ترین تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع محصولات خورشیدی اشاره می کنیم.

  1. پنل خورشیدی (صفحه خورشیدی) از جنس پلی کریستال و یا مونوکریستال
  2. باتری خورشیدی از نوع لیتیومی و یا سیلد اسید
  3. چراغ های خیابانی در توان های مختلف
  4. بدنه از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک

گفتنی است که وظیفه اصلی پنل های خورشیدی تبدیل نور خورشیدی به انرژی برق می باشد و همچنین وظیفه باتری ذخیره سازی انرژی است تا در مواقع ضروری مثل هوای ابری و حتی شب هنگام بتوان نوردهی داشته باشیم. باید توجه داشت که باتری های مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی بخصوص از نوع خیابانی در داخل چراغ های خورشیدی قرار دارند و قابل دیده شدن نیستند.

 

ویژگی های مهم چراغ های خورشیدی خیابانی 60 وات کدام هستند؟

در انتخاب یک چراغ خورشیدی خوب و مطلوب در نظر گرفتن ویژگی ها و مشخصات فنی آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود. تمامی انواع چراغ های خورشیدی در هر توان و مدل و طرحی که باشند ویژگی های خود را دارند. در این بخش منحصرا در مورد ویژگی های چراغ خورشیدی خیابانی در توان 90 وات صحبت خواهد شد.

  1. در ساخت این نوع چراغ های خورشیدی از پنل پلی کریستال استفاده می شود.
  2. این نوع چراغ های خورشیدی خیابانی ضد آب بوده و در شرایط بارانی قابل استفاده است.
  3. تامین انرژی این نوع محصول خورشیدی توسط نور خورشیدی امکان پذیر است.
  4. مدت زمان شارژ چراغ خورشیدی 60 وات 5 ساعت در روز می باشد.
  5. مدت زمان نور دهی این نوع محصول خورشیدی 10 تا 12 ساعت است.
  6. انواع چراغ های خورشیدی 60 وات می توانند مساحتی حدود 70 متر را وشن نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *