چراغ خورشیدی دیواری یک نوع چراغ ایجاد روشنایی است که همانطور که می دانید برای تامین روشنایی هیچ نیازی به سیم کشی و کابل کشی ندارد و انرژی خود را توسط نور تابشی خورشید تامین می کند.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی در توان ها و مدل های مختلف تولید می شوند که اغلب در توان 10 وات هستند و توانایی روشنایی محیطی در حدود 10 ال 12 متر مربع را دارند. در واقع می توان گفت که این نوع از محصولات روشنایی از نوع دیواری دارای مزیت های بسیار زیادی هستند و امروزه از آن ها نسبت به قبل بیشتر استفاده می شود. بنابراین میزان خرید و فروش در بازارهای تجاری و بین المللی افزایش یافته است.

در این مقاله کوتاه در مورد چند عنوان کلی توضیحات مختصری خواهیم داد.

این توضیحات شامل:

  1. معرفی ویژگی های انواع محصولات روشنایی از نوع دیواری
  2. بررسی کیفیت انواع محصولات روشنایی از نوع دیواری
  3. معرفی قیمت خرید انواع محصولات روشنایی دیواری

 

معرفی ویژگی های انواع محصولات روشنایی از نوع دیواری

همانطور که می دانید انواع چراغ های خورشیدی دیواری یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع محصولات روشنایی هستند و دارای ویژگی های خاص و بارزی می باشند که توجه به این ویژگی ها باعث انتخاب و در نهایت خرید بهتر این نوع از محصولات خواهد شد.

در این بین گفتنی است که هر محصول روشنایی از نوع خورشیدی دارای ویژگی های خاص است که این ویژگی ها باعث تمایز یک محصول خواهد شد. در این بخش از مقاله قصد داریم در مورد مهمترین ویژگی های انواع محصولات روشنایی از نوع دیواری صحبت کنیم.

این ویژگی ها شامل:

  1. خاصیت ضدآب IP66
  2. خاصیت ضد گرد و خاک
  3. وزن سبک
  4. نصب آسان
  5. بدون نیاز به سیم کشی
  6. دارای سنسور فتوسل
  7. دارای سنسور حرکتی
  8. دارای 8 الی 10 ساعت روشنایی

 

بررسی کیفیت انواع چراغ خورشیدی دیواری

همانطور که در مقاله های قبلی گفته شده است، کیفیت یک محصول روشنایی از نوع دیواری بر عملکرد و راندمان نهایی محصول تاثیر می گذارد. گفتنی است که اغلب چراغ های روشنایی دیواری تولید شده برند solar light هستند که دارای کیفیت بسیار بالا و ماندگاری مطلوب نیز می باشد.

اغلب این نوع از محصولات روشنایی دارای 12 ماه ضمانت هستند و دارای طول عمر بالا 5 سال می باشند. گفتنی است که این نوع از چراغ های دیواری به راحتی قابل تعمییر هستند و بنابراین بعد از مدتی استفاده و تعمیر می توان مجدد از آن ها نیز استفاده کرد.

 

معرفی قیمت خرید انواع محصولات روشنایی دیواری

همانطور که می دانید انواع چراغ های خورشیدی دیواری دارای انواع مختلفی هستند و بنابراین قیمت خرید هر کدام از آن ها متفاوت است.

به عنوان مثال:

  1. قیمت خرید محصول روشنایی دیواری تک سر مربعی 150,000 تومان است.
  2. قیمت خرید محصول روشنایی دیواری تک سر دایره ای 420,000 تومان است.
  3. قیمت خرید محصول روشنایی دیواری سه سر مربعی 520,000 تومان است.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *