پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات وسیله ای بسیار کاربردی در مسافرت ها و مکان هایی است که دسترسی به برق وجود ندارد. جهت سفارش پکیج مسافرتی می توان از طریق مراکز تولید کننده و مرکز پخش و تأمین تجهیزات خورشیدی اقدام نمود. این مراکز با عرضه اینترنتی این محصول دسترسی خریداران را به انواع پکیج های خورشیدی آسان نموده و خریدار با صرف حداقل زمان ممکن می تواند از طریق اینترنت این محصول را خریداری نماید.

سفارش پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات

مشخصات پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات

مشخصات پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات پکیج خورشیدی مسافرتی ۳۰ وات نسبت به مدل قبل از آن ارتقا مناسبی یافته و به یک خروجی ۲۲۰ ولت مجهز شده است. این خروجی به مصرف کننده امکان می دهد علاوه بر استفاده از این پکیج جهت شارژ نمودن موبایل و روشنایی برای وسایل کوچک و کم مصرف که به برق ۲۲۰ ولت نیاز دارند نیز استفاده نماید.در این پکیج از باتری خورشیدی 18 آمپر جهت تأمین انرژی استفاده می شود که می تواند در راه اندازی وسایل کوچک مانند انواع موزر و چراغ های سیار شارژی نیز مورد استفاده قرار گیرد که معمولا مدت زمان هشت ساعت انرژی لازم جهت مصارف یاد شده را تأمین می نماید.

این پکیج به گونه ای طراحی شده است که برق مورد نیاز جهت مصارف وسایلی که به ولتاژ های 5، 12 و 220 ولت نیاز دارند را تا حداکثر توان 50 وات تأمین می نماید. این پکیج دارای وزن کمی بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد و نصب آن نیز به سهولت انجام می گیرد و نیاز به تخصص خاصی ندارد.

پکیج مسافرتی ۳۰ وات در مسافرت ها و مکان هایی که دسترسی به برق شهر امکان پذیر نمی باشد بسیار کاربردی بوده و نیاز به هزینه راه اندازی و نگهداری بسیار کمی دارد. این پکیج دارای مشخصات زیر می باشد:

  • باتری 12 ولت 18 آمپر
  • نمایشگر باقیمانده شارژ باتری
  • یک پنل خورشیدی با توان 30 وات
  • کلید تبدیل وضعیت خاموش/ روشن
  • نمایشگر چگونگی کارکرد پنل خورشیدی
  • خروجی کالیبره جهت شارژ انواع موبایل
  • تعداد چهار عدد لامپ کم مصرف ال ای دی
  • دو خروجی 12 ولت و یک خروجی 220 ولت

خرید پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات

خرید پکیج خورشیدی مسافرتی 30 وات خرید پکیج مسافرتی ۳۰ وات به صورت مستقیم و عمده از مراکز عرضه کننده این محصول باعث می شود خریداران بتوانند این پکیج را در برندهای معتبر و درجه کیفی بالا تهیه نموده و با کاهش هزینه های اضافی این محصول را در قیمتی بسیار مناسب خرید نمایند.

این مرکز با عرضه انواع پکیج های خورشیدی با کیفیت ممتاز و درجه نیاز مصرف کنندگان به این محصولات را تأمین می نماید. خریداران جهت تهیه پکیج های خورشیدی و سفارش جهت احداث نیروگاه های خورشیدی می توانند با پشتیبانان و کارشناسان فروش مرکز از طریق وب سایت اعلام شده تماس برقرار نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *