انواع پکیج های خورشیدی و وسایل و تجهیزات بسیار کاربردی برای افرادی هستند که در مسافرت‌ های طولانی همانند کویرنوردی به سر می برند. برای مسافرانی که به شهرهای دیگر نیز سفر می کنند و از هتل یا سوئیت استفاده نمی کنند نیز این وسیله می تواند یک وسیله بسیار کاربردی برای آن ها باشد. به همین دلیل بسیاری از مراکز عرضه کننده پکیج خورشیدی عشایری 100 وات، این محصول را در سطح گسترده در معرض توزیع و فروش قرار داده اند.

عرضه کننده پکیج خورشیدی عشایری 100 وات

ساختار پکیج خورشیدی عشایری

ساختار پکیج خورشیدی عشایری پکیج خورشیدی وسیله‌ای است که در طول روز به وسیله نور خورشید شارژ می‌ شود و در طول شب از آن هم استفاده گرمایشی و هم استفاده نوری می‌ شود. این وسیله از اجزای مختلفی تشکیل می شود که هر دو جزء آن وظیفه خاصی را عهده‌ دار است‌. ساختار پکیج خورشیدی شامل مواردی از قبیل زیر است؛

  • صفحه های جذب انرژی خورشید که به صورت صفحات پهنی طراحی می‌شوند و کاملا مناسب برای دریافت انرژی خورشیدی هستند. این صفحه ها در طول روز که نور خورشید به خوبی به زمین می تابد آن را جذب می‌کند حتی در روزهای ابری نیز امکان جذب درصد کمی از انرژی خورشیدی را دارا می باشند.
  • از دیگر اجزای اصلی تشکیل دهنده این وسیله باتری ذخیره سازی انرژی آن است. انرژی خورشیدی که به وسیله صفحات مسطح جذب می‌شود در باتری آن به صورت انرژی برای تامین نور و گرما ذخیره می شود.
  • لامپ ها و پروژکتورها اجزای دیگر تشکیل دهنده این وسیله هستند این لامپ ها هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی در هنگام تاریک شدن هوا روشن می شوند.
  • همچنین امکان وصل کردن شارژر گوشی و لپ تاپ نیز به این وسیله وجود دارد و شما می توانید به راحتی انواع تجهیزات الکترونیکی خود را به وسیله آن شارژ کنید.
  • علاوه بر این بعضی از این از مدل های این پکیج ها دارای جای usb برای استفاده از رادیو نیز می باشند.

صادر کننده پکیج خورشیدی عشایری 100 وات

صادر کننده پکیج خورشیدی عشایری 100 وات در گذشته بیشتر پکیج های موجود در بازار از نوع وارداتی بودند، اما با وجود تحریم‌ ها و افزایش نرخ ارز واردات آن تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرد. به همین دلیل بسیاری از واحد های تولید کننده آن اقدام به گسترده کردن دامنه فعالیت خود در زمینه تولید این محصول نموده اند و علاوه بر اشباع بازار داخلی نسبت به صادرات آن نیز اقدام کرده اند.

ما نیز به عنوان یک واحد صادر کننده پکیج خورشیدی عشایری ۱۰۰ وات اقدام به فروش گسترده آن به صورت اینترنتی و غیرحضوری نموده ایم. محصولات ارائه شده توسط ما در درجه کیفی کاملا استاندارد و قابل قبولی هستند و شما می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *