در دنیای امروز احتیاج زیادی به روشنایی و برق داریم . روش های قدیمی روشنایی مکان ها دیگر زیاد به درد نمیخورند ‌. و ما باید روش‌های جدیدی جایگزین آنها کنیم . از جمله پروژکتور های خورشیدی که هم روشنایی بالایی دارند ،هم قیمت مناسب و هم امنیت درشب را برای ما به ارمغان می‌آورد.

اگر قصد خرید پروژکتور خورشیدی 200 وات را دارید بهتر است بدانید این پروژکتور تا حدود 20 متری روشنایی دارد و برای اماکنی مانند برج و پارکینگ ها به کار می روند.

فروشنده مستقیم پروژکتور خورشیدی 200 وات

مدلهای مختلف پروژکتور خورشیدی 200 وات

مدلهای مختلف پروژکتور خورشیدی 200 وات همانطور که می دانید ، برای خرید پروژکتور 200 وات یا هر نوع پروژکتور دیگری احتیاج به دانستن کارایی آنها و انواع مختلف آن ها داریم. اگر قصد خرید این پروژکتورها را دارید . با ما همراه شوید تا مدلهای مختلف آن را به شما معرفی کنیم.

  • نوع اول این پروژکتورها نوع SMD است . این مدل از پروژکتورهای ۲۰۰ وات معمولا زاویه نوریه ۱۲۰ درجه دارد و دارای نور ملایمی هستند و همچنین برق خیلی کمی مصرف می کنند .
  • نوع بعدی این پروژکتور ها نوع COB است . که زاویه نور کمتری نسبت به نوع قبلی دارد و اصطلاحاً برای مکان هایی که به نور تیزی احتیاج دارند به کار می‌رود ، و البته مصرف برق بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد .
  • قابل ذکر است دو نوع بالا انواع اصلی این پروژکتور هستند .
  • مدل JD-8200 نیز یکی از مدل های این نوع پروژکتور است . که دارای نوردهی بالا نصب آسان است . احتیاجی به کابل کشی و سیم کشی و تابلو ندارد ، و دارای پانل خورشیدی جداگانه است.
  • مدل ED-200W نیز دیگر مدل این پروژکتور است . دارای پنل خورشیدی پلی کریستال است زمان شارژ آن ۵ ساعت و زمان نوردهی آن ۸ ساعت است و بدون احتیاج به برق کشی و کابل کشی است پنل خورشیدی آن جداگانه است .
  • مدل بعدی مدل SPL است . یکی از مدل های بسیار کم مصرف پروژکتور ۲۰۰ وات است . طول عمر بسیار بالایی دارد . بدون احتیاج به سیم کشی و کابل کشی است . پس از گذشت زمان هم هیچ اُفته نوری نمی‌کند .
  • و…

خرید مستقیم پروژکتور خورشیدی 200 وات

خرید مستقیم پروژکتور خورشیدی 200 وات اگر قصد خرید پروژکتور های خورشیدی 200وات را دارید . و نمی توانید به هر فروشگاه یا فروشنده از نظر کیفیت و قیمت اعتماد کنید و احتیاج به فروشنده پروژکتور خورشیدی مورد اعتماد و تضمین شده ای را دارید .

ما اعتماد و تضمین کیفیت را به شما هدیه میدهیم و در رسیدت پروژکتور ۲۰۰ وات بسیار عالی با بدنه و ساخته مناسب و با قیمت مناسب به شما یاری می دهیم . در سایت ما می‌توانید مدل پروژکتور خورشیدی 200 خود را انتخاب و آن را به طور مستقیم و با کیفیت بالا از ما خریداری کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *