یکی از راه های استفاده بهینه از انرژی، بکار گیری از انرژی رایگان و در دسترس خورشید است. ایران، کشوری است که آفتاب در بیشتر فصول سال بر آن می تابد و همین امر می تواند زمینه ساز بهره گیری از این انرژی خدادادی باشد. در سال های اخیر و پس از تبلیغات گسترده از این نوع انرژی به جای استفاده از انرژی فسیلی، در برخی از مناطق به ویژه مناطقی که نیازی چندانی به انرژی های فسیلی و غیره نیست، بکارگیری از پنل خورشیدی و باطری خورشیدی کارایی پیدا کرده است. اما پنل خورشیدی چیست؟

پنل یا صفحه خورشیدی که به سولار نیز در میان مردم نام آشنا است، از بهم پیوستن سلول های خورشیدی درست می شود و از ترکیبات نیمه هادی ساخته می شوند. پنل خورشیدی نور خورشید را به انرژی برقی تبدیل می کند.  این صفحات خورشیدی، مقدار کمی از انرژی را تولید می کنند و برای همین، برای تولید انرژی بیشتر باید از چند پنل در کنار هم استفاده کرد. البته این بستگی به شرایط و نوع مصرف دارد. پنل های خورشیدی سه نوع هستند:

  1. پنل یا صفحه خورشیدی منو کریستال
  2. پنل یا صفحه خورشیدی پلی کریستال
  3. پنل یا صفحه خورشیدی نواری

هر کدام از این پنل های نام برده شده، کارایی خاصی دارند. گفتنی است که پنل خورشیدی نواری، از ترکیبات نیمه هادی مصرفی آن از راندمان کمتری در برابر پنل های خورشیدی کریستالی برخوردار است و بسیار سبک و باریک می باشند. برای همین انعطاف پذیرتر می باشند و کاربردهای گوناگونی دارند. 

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع پنل خورشیدی می توان به وب سایت های تخصصی این کالا مراجعه کرد. در این وب سایت ها، انواع مختلف با کارایی گوناگون به فروش گذاشته شده است. مثلاً اگر خواسته باشید از قیمت فروش پنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپر، آگاهی حاصل کنید، باید به فروشگاه های این محصولات سر بزنید.

فروش ویژه پنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپر

استفاده پنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپر

استفاده پنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپرپنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپر، یکی از پنل های پر فروش در بازار برای استفاده خانگی می باشد. این پنل خورشیدی را می توان از فروشگاه های آنلاین و حضوری خریداری نمود. برای این که کاربرد بهتری از انرژی تولید شده از این پنل ببرید نیاز است تا تجهیزاتی با کیفیت بالا تهیه نمایید. فروش پنل سولار به ویژه پنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپر به دلایل گوناگون از جمله کارایی بیشتر، خوب بوده است.

قیمت انواع پنل خورشیدی

 قیمت انواع پنل خورشیدی

با سر زدن و جستجو در اینترنت، به فروشگاه های آنلاین بی شماری برمی خورید که قیمت انواع پنل خورشیدی را اعلام کرده اند. هر چند قیمت پنل های خورشیدی به دلیل نوسانات ارزی یک سان نیست؛ ولی برخی از فروشگاه ها، نرخ ثابت یا تقریبی را در اختیار بازدیدکنندگان خود گذاشته اند. برخی از سایت ها که قیمت ثابتی از کالای خود را اعلام می کنند، ارزش انواع پنل خورشیدی را در معرض عموم قرار دادند که نرخ چند تا از این پنل های خورشیدی را در زیر می آوریم:

  • پنل خورشیدی مدل BS-9220، ظرفیت دو وات؛ قیمت: 72000 تومان
  • پنل خورشیدی پاور سولار مدل HPS-5P، قیمت: 115000 تومان
  • پنل خورشیدی مدل BS-370، ظرفیت 0.15 وات؛ قیمت 38000 تومان
  • پنل خورشیدی سانی هوم مدل PS-5p، قیمت: 110000 تومان

فروش پنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپر

فروش پنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپرفروش پنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپر و همچنین شارژر باتری لیتیومی، در فروشگاه های اینترنتی مقدور می باشد. در جستجویی چند دقیقه ای، می توان انواع و اقسام این نوع پنل ها را با برندهای معروف پیدا کرد. پنل خورشیدی 12 ولت 2 آمپر در بازار به دلیل کارایی خوبی که دارد، از فروش نسبتاً خوبی برخوردار است.

پنل های خورشیدی با ولتاژ های متفاوت

پنل های خورشیدی با ولتاژ های متفاوتپنل های خورشیدی، ولتاژهای متفاوتی دارند. خرید این نوع پنل ها، بسته به نیازی دارد که مورد احتیاج است. برای اطلاع حاصل کردن از کارایی و نیازتان، به فروشگاه های پنل های خورشیدی سر بزنید و با مشوره با متخصصان این عرصه، بهترین کالا را خریداری کنید.

1 دیدگاه

  • سلام.
    من اگه یه پنل خورشیدی بهمراه مخلفاتش بغیر از باطری 12 ولت. بخرم چقدر میشه هزینه اش…در ضمن چه مقدار مصرفی رو میتونه راه اندازی بکنه ممنون میشم🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *