پیکیج خورشیدی در واقع سیستمی است که در مناطق دور افتاده که به شبکه برق دسترسی ندارند، برای تولید برق از انرژی نور خورشید از آن استفاده می شود. فروش پکیج خورشیدی بدون واسطه از طریق تولید کنندگان آن و یا نمایندگی های فروش در شهر تهران صورت می گیرد.
همچنین برخی از تولید کنندگان از طریق سایت اینترنتی خود برای فروش محصولات خود سفارش می گیرند و انواع مختلف این پکیج ها را به صورت اختصاصی برای مشتریان خود تولید و در اختیار آن ها قرار می دهد. سایت های فروشگاهی نیز انواع مختلف این پکیج ها را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

فروش پکیج خورشیدی در تهران بدون واسطه

میزان تولید برق پنل های خورشیدی

میزان تولید برق پنل های خورشیدیمیزان برق تولید شده از پنل های خورشیدی به اندازه طول و عرض پنل ها و قابلیت پذیرش انرژی و تولید برق آن بستگی دارد. به عنوان مثال پنل خورشیدی 5 ولت در طول روز،کم ترین مقدار برق را تولید می کند و پنل ها با ظرفیت تولید بیشتر برق نیز در بازار وجود دارد
 این پنل ها با توجه به تعداد ساعات تابش خورشید بر روی هر متر مربع از پنل ها، مقدار مشخصی برق تولید می کند که در ماه نیز این مقدار ثابت خواهد بود. برق تولید شده توسط باتری خورشیدی ذخیره می شود.
 

فروش پکیج خورشیدی برای تولید برق خانگی و صنعتی

فروش پکیج خورشیدی برای تولید برق خانگی و صنعتیانواع پکیج خورشیدی برای تولید برق خانگی و صنعتی، همچنین صرفه جویی در هزینه های برق مصرفی است. قیمت این پکیج ها بر اساس میزان تولید برق متفاوت است. فروش این پکیج ها با برند های ایرانی و خارجی در کشور صورت می گیرد.
فروش این پکیج ها از طریق سایت های فروشگاهی و نمایندگی ها امکان پذیر است.
فروشگاه اینترنتی ما محل عرضه و فروش انواع پکیج های خورشیدی و تجهیزات پنل خورشیدی با قیمت های بسیار مناسب به همراه مشاوره برای خرید این محصولات است. سفارش از سراسر ایران پذیرفته می شود.

راه اندازی نیروگاه خورشیدی جهت تولید برق خورشیدی

راه اندازی نیروگاه خورشیدی جهت تولید برق خورشیدیبرای راه اندازی نیروگاه خورشیدی جهت تولید برق خورشیدی در منزل یا محل کار نیاز به فضای آنچنانی نیست. پشت بام ها که در حالت عادی کم استفاده ترین مکان است، بهترین مکان برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی است. 
راه اندازی این نیروگاه ها بسیار به صرفه است زیرا:

  • نیاز به تصرف جای زیاد ندارد
  • با محیط زیست سارگار است و هیچ گونه آلودگی صوتی و هوا ندارد
  • در هر مکانی قابل نصب است
  • راه اندازی آن با هر بودجه ای امکان پذیر است

راه اندازی نیروگاه خورشیدی در مدت زمان محدودی تمامی سرمایه صرف شده برای نصب آن را بازمی گرداند.

مرکز تولید و فروش انواع پکیج های خورشیدی باکیفیت

مرکز تولید و فروش انواع پکیج های خورشیدی باکیفیتمرکز تولید و فروش انواع پکیج های خورشیدی با کیفیت ترین و ارزان ترین پکیج ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این مرکز برای ساخت پنل خورشیدی ایرانی از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کند. قیمت پنل خورشیدی در این مرکز ارزان تر از دیگر فروشگاه ها است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *