فروش پکیج خورشیدی عشایری در توان 40 وات امروزه در بازارهای فروش بسیار گسترش یافته است. این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی در تمامی بازارهای تجاری توزیع شده اند و با قیمت مناسب و ارزان در اختیار مشتریان قرار گرفته و به فروش می رسند.

همانطور که قبلا اشاره شد، پکیج های خورشیدی جزو پر مصرف ترین انواع محصولات خورشیدی هستند که در توان های مختلف 10 وات، 20 وات، 30 وات، 40 وات، 60 وات، 80 وات و حتی 100 وات تولید می شوند ولی گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی 40 وات از نوع عشایری قابلیت های بالایی دارند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که این نوع از پکیج های خورشیدی در کشورهای زیادی مخصوصا کشورهایی که شدت تابش نور خورشید بالا است بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع می توان گفت که کشورهای خاورمیانه از جمله کشورمان ایران بهترین موقعیت استفاده از انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری را دارند، بنابراین ساخت این نوع از محصولات خورشیدی در داخل کشور افزایش یافته است.

در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد کشورهای سازنده انواع پکیج های خورشیدی 40 وات عشایری و همچنینی مهمترین ویژگی های این نوع از محصولات خورشیدی صحبت کنیم. ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

بزرگترین کشورهای سازنده انواع پکیج خورشیدی عشایری 40 وات

همانطور که قبلا گفته شده است، پکیج های خورشیدی در انواع و مدل های مختلف و همچنین در توان های متفاوت ساخته می شوند. این نوع از محصولات خورشیدی بسیار پرکاربرد هستند بنابراین استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش است.

در این بین به دلیل افزایش مصرف انواع پکیج های خورشیدی کشورهای زیادی مخصوص در آسیا وارد عرصه تولید این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی شده اند و انواع پکیج های خورشیدی را در رده کیفیت و قیمت متفاوت تولید کرده و وارد بازارهای تجاری می کنند.

در این قسمت از مقاله به معرفی بزرگترین کشورهای آسیایی تولیدکننده انواع پکیج های خورشیدی عشایری می پردازیم.

این کشورها شامل:

  1. ایران
  2. چین
  3. مالزی
  4. تایوان
  5. هند
  6. ترکیه
  7. کره

 

بارزترین ویژگی های پکیج خورشیدی عشایری 40 وات ساخت داخل (ایران)

همانطور که در بخش قبلی همین مقاله اشاره شده است، کشورهای زیای در آسیا تلاش می کنند تا انواع پکیج های خورشیدی را تولید کنند، در بین تمامی این کشورها، ایران توانایی تولید بهترین و باکیفیت ترین انواع پکیج های خورشیدی را دارد.

در این بخش قصد داریم به مهمترین و بارزترین قابلیت ها و ویژگی های انواع پکیج های خورشیدی عشایری ساخت داخل بپردازیم.

ویژگی های انواع پکیج خورشیدی ساخت ایران شامل:

  1. استفاده از تجهیزات خورشیدی باکیفیت
  2. قیمت تمام شده و نهایی ارزان
  3. طول عمر و ماندگاری بالا
  4. 18 ماه ضمانت دستگاه
  5. 6 ماه ضمانت باتری
  6. سبکی وزن
  7. حمل آسان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *