فروش پکیج خورشیدی قابل حمل در توان 30 وات در حال افزایش است و در سراسر جهان با قیمت ارزان و مناسب در بازارهای تجاری به فروش می رسد. همانطور که قبلا اشاره شد انواع پکیج های خورشیدی در توان های مختلف تولید و توزیع می شوند، اما پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و در توان 30 وات به دلیل قابلیت های بالایی که دارند و همچنین مزایای فراوان این نوع محصولات خورشیدی نسبت به سایر پکیج های خورشیدی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و بیشتر به فروش می رسند.

گفتنی است که کشورهای خاورمیانه بهترین بازار تجاری را برای انواع پکیج های خورشیدی از جمله پکیج های خورشیدی قابل حمل در توان 30 وات دارند. لازم به ذکر است که کشورهای خاورمیانه مخصوصا کشورمان ایران دارای شدت تابش بسیار خوب و همچنین موقعیت جغرافیای بسیار عالی برای استفاده از انواع محصولات روشنایی خورشیدی می باشد. بنابراین شرکت های زیادی از جمله شرکت souracell در تلاش است تا انواع این نوع پکیج ها را در اختیار خریداران و مشتریان قرار دهند.

در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی های انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل ساخت داخل (ساخت ایران) و همچنین در مورد قابلیت های انواع پکیج های خورشیدی 30 وات صحبت کنیم.

 

معرفی ویژگی های بارز انواع پکیج خورشیدی قابل حمل ساخت ایران

همانطور که قبلا اشاره شد، به دلیل قابلیت ها و کارایی های بالای این نوع محصولات خورشیدی، کشورهای زیادی در تلاش هستند تا انواع پکیج های خورشیدی را در طرح ها، مدل ها همچنین کیفیت و قیمت متفاوت تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در این بین کشورمان ایران توانسته انواع محصولات روشنایی خورشیدی به خصوص انواع پکیج های خورشیدی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار خریداران داخلی و خارجی  قرار دهد.

در این بخش به چند مورد از مهمترین ویژگی های انواع پکیج های خورشیدی  از نوع قابل حمل که ساخت داخل است اشاره می کنیم.

این ویژگی ها شامل:

  1. قیمت مناسب
  2. کیفیت بالا
  3. طراحی متفاوت
  4. سبکی وزن
  5. قابلیت جابه جایی راحت
  6. طول عمر و ماندگاری بالا

 

معرفی مهمترین قابلیت های انواع پکیج خورشیدی قابل حمل 30 وات

قبلا اشاره شد که پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل در توان های مختلف تولید می شوند، ولی یکی از پرمصرف ترین آن ها پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل در توان 30 وات هستند که این نوع پکیج ها دارای قابلیت بالایی می باشند. در این بخش به چند مورد اشاره خواهد شد.

این قابلیت ها شامل:

  1. قابلیت اتصال 4 عدد لامپ
  2. قابلیت شارژ تلفن همراه
  3. قابلیت کارکرد با برق شهری
  4. قابلیت کارکرد با نور خورشیدی
  5. 18 ماه ضمانت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *