امروزه انسان با پیشرفت در زمینه های مختلف، نیازی فراوان به انرژی پیدا کرده و از اینرو در جهت تأمین انرژی مورد نیاز از منابع مختلف از جمله انرژی خورشیدی استفاده می کند. باطری خورشیدی وسیله ای است که با نصب و راه اندازی آن روی سیستم خورشیدی، انرژی ذخیره و نگهداری می شود و سپس برای راه اندازی دستگاه های الکتریکی استفاده می شود. باطری 42 آمپر یکی از پرمصرف ترین نوع باطری خورشیدی است که قیمت باطری خورشیدی 42 آمپر در بازار به دلیل تغییر نرخ ارز نوسانات زیادی دارد.قیمت باطری خورشیدی 42 آمپر در بازار داخلی ایران

آخرین قیمت باطری خورشیدی 42 آمپر 12 ولت

آخرین قیمت باطری خورشیدی 42 آمپر 12 ولتقیمت باتری 42 امپر در بازار بسیار متنوع می باشد و به دلیل تغییر نرخ ارز مدام در حال تغییر است بنابراین بهتر است برای استعلام قیمت باطری خورشیدی 42 آمپر 12 ولت به نمایندگی های فروش تجهیزات الکتریکی و مارکت های آنلاین در سراسر کشور مراجعه کنید. این مراکز به دلیل ارتباط مستقیمی که با تولیدکنندگان دارند از آخرین تغییرات قیمت این محصول و قیمت روز آن مطلع هستند. علاوه بر نرخ ارز، عواملی نظیر کیفیت باطری، گارانتی، عمر مفید، برند تولید کننده و غیره تعیین کننده قیمت آن هستند.

نمایندگی فروش انواع باطری های خورشیدی در کشور

نمایندگی فروش انواع باطری های خورشیدی در کشوربا توجه به اینکه انرژی خورشیدی کم هزینه و ارزان قیمت می باشد و قابلیت ذخیره سازی برای تولید برق را در برخی مناطق کشور بویژه مناطق مرکزی و بیابانی دارد، نمایندگی فروش انواع باطری های خورشیدی در نقاط مختلف کشور به فعالیت مشغول هستند. 

این نمایندگی ها با فروش باطری خورشیدی ارزان قیمت نسبت به بازار آزاد، ارائه ی ضمانت تعویض باطری، عرضه ی باطری اصل و ارتباط بدون واسطه با مشتریان به دنبال جلب رضایتمندی و اعتماد آنها هستند.

باتری مناسب برای سیستم های خورشیدی مختلف

باتری مناسب برای سیستم های خورشیدی مختلفباطری انرژی مازاد تولیدی توسط سیستم فتوولتائیک (تولید الکتریسیته از نور) را در خود ذخیره می کند تا در طول شب یا زمانی که سیستم خورشیدی انرژی تولید نمی کند بتوان از آن استفاده کرد. بنابراین انتخاب باتری مناسب برای سیستم خورشیدی اهمیت زیادی دارد. باطری خورشیدی انواع و ولتاژهای مختلفی دارد که عبارتند از:

  • باطری 7.5 آمپر
  • باطری ۱۲ ولت ۲۰ آمپر
  • باطری 180 آمپر
  • باطری 250 آمپر
  • و…

راهنمای خرید بهترین باطری برای پنل های خورشیدی

راهنمای خرید بهترین باطری برای پنل های خورشیدیباطری خورشیدی دارای تنوع زیادی در مدل، حجم یا ظرفیت، ولتاژ و رنگ می باشد که برای خرید باطری خورشیدی باید دقت شود بهترین و متناسب ترین باطری برای پنل خورشیدی خریداری شود تا بالاترین کارایی و بهره وري را داشته باشد. بنابراين جهت راهنمای خرید بهترین باطری برای پنل های خورشیدی می توانید با سایت ما همراه شوید و برای کسب اطلاعات لازم بطور مستقیم با مدیر فروش سایت تماس بگیرید یا گفتگوی آنلاین داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *