امروزه با رو به اتمام رسیدن سوخت های فسیلی، صرفه جویی در مصرف برق نکته ای است که تمامی مردم جهان باید به آن توجه داشته باشند. از همین جهت بسیاری از تولید کنندگان با به کار گیری از انرژی های طبیعی اقدام به تولید برق کرده‌ اند که از برق حاصل شده، استفاده های بسیاری می‌ شود. پرژکتور خورشیدی یکی از محصولات روشنایی محسوب می شود که برق آن از طریق انرژی طبیعی خورشید به دست می آید و تاثیر چشم گیری در کاهش مصرف سوخت های فسیلی داشته است و همچنین نسبت به سایر پرژکتور ها، توان نوردهی بالایی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت روز پرژکتور خورشیدی در مشهد

توان انواع پرژکتور های خورشیدی ایرانی

توان انواع پرژکتور های خورشیدی ایرانی پرژکتور های خورشیدی که توسط تولید کنندگان ایرانی تولید می شوند، بر اساس میزان توانشان در انواع و اقسام مختلفی دسته بندی و عرضه بازار می شوند.

در واقع توان پرژکتور خورشیدی بر میزان نوردهی و قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد.

یکی از انواع پروژکتور های خورشیدی پروژکتور های ۴۰ وات هستند که جزو کم مصرف ترین لامپ های خورشیدی محسوب می شوند و معمولا از آن ها در مناطقی استفاده می شود که اکثر مواقع هوا ابری است و این پروژکتور ها به دلیل کم مصرف بودن شان از روشنایی فضای اطراف خود نهایت بهره را می برند.

پرژکتور های ۶۰ و ۱۰۰ وات از دیگر انواع پروژکتور های خورشیدی است که نسبت به پروژکتور های ۴۰ وات قدرت جذب نور بالا تری دارند و بر اساس میزان جذب انرژی خورشید نیز نوردهی شان بیشتر است. همچنین قیمت آن ها نسبت به قیمت های پروژکتور های ۴۰ وات بالا تر است.

مرکز تولید پرژکتور خورشیدی درجه یک

مرکز تولید پرژکتور خورشیدی درجه یکامروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و نفوذ آن در صنعت ایران تولید کنندگان بسیاری در ایران به تولید انواع پروژکتور های خورشیدی درجه یک فعالیت دارند و همواره در روند تولید این محصول از مجهز ترین و به روز ترین تجهیزات و ماشین آلات استفاده می کنند تا بتوانند با کیفیت ترین محصولات را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

مشهد از جمله استان‌ های ایران است که در آن تولید کنندگان بسیاری به تولید پرژکتور خورشیدی در انواع و اقسام مختلف با توان های متفاوت فعالیت دارند و همواره سعی دارند تا در روند تولید این محصول از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده کنند. همچنین این پروژکتور های ایرانی مطابق با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند و کیفیت شان چیزی از کیفیت پروژکتور های خورشیدی خارجی کم ندارند و حتی در این عرضه با آن ها در رقابت اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *