قیمت پروژکتور خورشیدی 100 وات در تهران به دلیل استقبال فراوان از این نوع محصول روشنایی خورشیدی بسیار ارزان است. انواع پروزکتور خورشیدی در توان های مختلف توسط کشورهای آسیای شرقی در قیمت ها و کیفیت های مختلف تولید و توزیع می شوند. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی قابلیت های بالایی دارند که همین امر باعث شده تا استقبال از آن ها افزایش یاید. همچنین به دلیل کارایی های بالای این نوع محصولات روشنایی و همچنین متوسط تابش بالای نور خورشید کشورهای خاورمیانه بخصوص کشورمان ایران یکی از بزرگترین مصرف کننده های محصولات خورشیدی هستند. در کشورمان ایران هم شهرهای کویری و بزرگ از جمله شیراز، اصفهان، کرمان و حتی تهران بهترین موقعیت را برای استفاده از این محصولات دارند. در این مقاله قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات و همچنین موارد مصرفی آن ها صحبت کنیم.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در پروژکتور خورشیدی 100 وات

در انواع پروزکتور های خورشیدی از تجهیزات خورشیدی باکیفیت و درجه یک استفاده می شود. همانطور که قبلا اشاره شد نوع و کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در عملکرد، کارایی و طول عمر این نوع محصولات روشنایی تاثیرگذار است. همچنین کشور چین که یکی از بزرگترین و مهمترین تولیدکننده های این نوع محصولات خورشیدی است از بهترین و باکیفیت ترین نوع تجهیزات خورشیدی استفاده می کند. همچنین می توان گفت بهترین برند انواع پروژکتورهای خورشیدی برند solar light است. در این بخش قصد داریم به معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات صحبت کنیم.

  1. پنل خورشیدی مورد استفاده در این نوع پروژکتورهای خورشیدی 12 ولت 25 وات از نوع پلی کریستال است.
  2. باتری خورشیدی مورد استفاده در این نوع محصولات روشنایی خورشیدی 12 ولت 16500 میلی آمپر از نوع لیتیومی است.
  3. در ساخت این نوع پروژکتورهای خورشیدی از 120 عدد ال ای دی 5730 استفاده شده است.
  4. در این نوع پروژکتورهای خورشیدی از کابل ضدآب به طول حداقل 6 متر استفاده شده است.
  5. جنس بدنه انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات از نوع آلومینیومی است.

 

موارد مصرفی انواع پروژکتور خورشیدی 100 وات

انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات به دلیل جدا بودن پنل خورشیدی از پروژکتور (پنل خورشیدی با یک عدد کابل ضدآب به طول 6 متر به پروژکتور متصل است) در تمامی فضا ها و محیط ها قابل استفاده هستند. در واقع می توان این نوع محصول روشنایی خورشیدی را هم در فضای باز و هم در فضای بسته استفاده نمود. در این بخش قصد داریم چند مورد از موارد مصرفی انواع پروژکتورهای خورشیدی 100 وات را معرفی کنیم. ما را همراهی کنید.

موارد مصرفی پروزکتورهای خورشیدی 100 وات شامل:

  1. محوطه باغ و باغچه
  2. محوطه حیاط
  3. محوطه پارکینگ
  4. محوطه انبار و سوله
  5. محوطه جاده ها و بزرگراه ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *