قیمت پروژکتور خورشیدی در تمامی توان ها مخصوصا در توان 30 وات در سراسر کشور بسیار ارزان بوده و خرید آن مقرون به صرفه است. امروزه انواع پرژکتور های خورشیدی در مدل ها، توان ها و طرح های مختلف تولید و توزیع می شوند. کشورهای زیادی سازنده انواع پروژکتورهای خورشیدی در سراسر جهان هستند. اکثرا مشتری ها و خریداران از پروژکتورهای خورشیدی که کیفیت و قابلیت بالایی دارند ولی قیمت تمام شده و نهایی آن ها ارزان است استقبال می کنند. کشور چین یکی از بزرگترین سازنده های این نوع محصولات خورشیدی است که باعث شده انواع این محصولات با قیمت و کیفیت های متفاوت روانه بازار شود. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی قابلیت های فراوانی دارند که باعث شده روزبه روز تقتاضا برای تولید آن ها افزایش یابد. در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده و قابلیت های انواع پروژکتورهای خورشیدی 30 وات صحبت کنیم. ما را همراهی کنید.

 

معرفی مهمترین تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در پروژکتور خورشیدی 30 وات

همانطور که قبلا گفته شد تجهیزات خورشیدی مهمترین رکن انواع پروژکتورهای خورشیدی در هر مدل و توانی است. کیفیت و نوع انواع تجهیزات خورشیدی بر روی کیفیت و نوع انواع پروژکتورهای خورشیدی تاثیرگذار خواهد بود. در این بین گفتنی است که بهترین انواع پروژکتورهای خورشیدی دارای تجهیزات خورشیدی باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت است که همین امر باعث می شود تا استقبال از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی افزایش یابد. در این بخش به معرفی مهمترین انواع تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در پروژکتور خورشیدی 30 وات می پردازیم.

  1. در ساخت انواع پروژکتور خورشیدی 30 وات از پنل خورشیدی 12 وات پلی کریستتال استفاده می شود.
  2. در ساخت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از باتری 5000 میلی آمپر لیتیومی استفاده می شود.
  3. در انواع پروژکتورهای خورشیدی 30 وات از 40 عدد ال ای دی 5730 استفاده شده است.
  4. در ساخت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از پایه نگهدارنده آلومینیومی استفاده می شود.

 

 

معرفی مهمترین کارایی ها و قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی 30 وات

انواع پروژکتورهای خورشیدی در هر توان و مدلی که باشند دارای قابلیت های متفاوتی هستند که توجه به این قابلیت ها باعث انتخاب یک محصول باکیفیت می شود. در این بخش به معرفی مهمترین این قابلیت ها می پردازیم.

  1. مدت زمان شارژ شدن این نوع محصولات خورشیدی 5 ساعت در طول روز است.
  2. مدت زمان نوردهی انواع پروژکتورهای خورشیدی بین 10 تا 12 ساعت است.
  3. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی دارای ریموت کنترل می باشند.
  4. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی درای نشانگر مقدار شارژ هستند.
  5. مقااومت عایقی انواع پروژکتورهای خورشیدی IP67 است.
  6. این نوع محصولات خورشیدی 12 ماه ضمانت دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *