قیمت پروژکتور خورشیدی در تمامی توان ها به خصوص در توان 30 وات بصورت عمده نسبت به حالت تک فروشی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان ها و مدل های مختلف تولید و توزیع می شوند. در این بین پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات به دلیل قابلیت ها و کارایی هایی که دارند یکی از پر فروش ترین انواع پروژکتورهای خورشیدی می باشند. همچنین این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در برندهای متفاوت ساخته می شوند که برند solar light معتبرترین و مهمترین برندها در زمینه محصولات روشنایی خورشیدی است. گفتنی است که در بین تمامی کشورها، کشورمان ایران به دلیل موقعیت تابش نور خورشیدی و همچنین جمعیت بالا یکی از بزرگترین مصرف کننده های انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه پروژکتورهای خورشیدی است. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی 30 وات و موارد مصرفی این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی مهمترین تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در پروژکتور خورشیدی 30 وات

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم نوع و کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی در طول عمر و ماندگاری و همچنین قیمت تمام شده نهایی تاثیرگذار است. برای داشتن انواع محصولات روشنایی باکیفیت خورشیدی باید از تجهیزات و مواد اولیه درجه یک استفاده نمود. در این حالت طول عمر و ماندگاری محصول به شدت بالا رفته در عین حال قیمت تمام شده نهایی در بازارهای مصرفی بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی 30 وات شامل:

  1. پنل خورشیدی (صفحه خورشیدی) در توان 12 وات از نوع پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی 5000 میلی آمپر از نوع لیتیومی کتابی
  3. 40 عدد ال ای دی 5730
  4. یک عدد پروژکتور 12 ولت dc در توان 30 وات
  5. پایه نگهدارنده پنل خورشیدی از جنس آلومینیوم

لازم به ذکر است که انواع پروژکتورهای خورشیدی در دو نوع عمده بدنه پلاستیکی و بدنه آلومینیومی ساخته می شوند و گفتنی است که انواع محصولات روشنایی خورشیدی با بدنه آلومینیومی طول عمر و ماندگاری بالایی دارند.

 

معرفی موارد مصرفی انواع پروژکتورخورشیدی 30 وات

انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات به صورت استاندارد در ارتفاع 4 تا 8 متری نصب می شوند و قادر هستند مساحتی در حدود تقریبا 40 متر مربع را با شدت نور بالا روشن سازند. گفتنی است که بالاتر از 8 متر این نوع پروژکتورهای خورشیدی دچار پراکندگی نور خواهند بود. در این بخش به چند محیط و فضای مناسب جهت نصب انواع پروژکتورهای خورشیدی اشاره خواهیم کرد. با ما همراه شوید .

  1. مناسب برای محوطه باغ و باغچه
  2. مناسب برای محوطه سوله و انبار
  3. مناسب برای محوطه پارکینگ
  4. مناسب برای جاده ها
  5. مناسب برای ورودی منازل و شرکت ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *