قیمت پروژکتور خورشیدی در توان 60 وات بسیار ارزان است. این نوع محصول روشنایی خورشیدی با قابلیت ها و کارایی های مختلف ارئه می شوند. قابلیت های این نوع پروژکتورهای خورشیدی بسیار بالا است به طوری که باعث شده است تا این نوع محصولات بیش از پیش مورد استقبال قرار گیرند. گفتنی است که بزرگترین سازنده انواع پروژکتورهای خورشیدی کشورهای چین و ترکیه می باشند که بهترین و باکیفیت ترین انواع محصولات روشنایی خورشیدی را وارد بازارهای جهانی می کنند. در این بین کشور ایران به دلیل جمعیت زیاد و شدت نور تابش مناسب یکی از بزرگترین مصرف کننده های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی می باشد. در این مقاله در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع محصولات خورشیدی و همچنین مشخصات فنی و قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات صحبت خواهد شد.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی

همانطور که می دانید در ساخت انواع پروژکتورهای خورشیدی در هر نوع و توانی که باشند از تجهیزات خورشیدی مشابهی استفاده می شود. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که هر چه کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده بالاتر باشد طول عمر و ماندگاری محصولات خورشیدی افزایش خواهد یافت. در این بخش به معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی خواهیم پرداخت.

  1. در انواع پروژکتورهای خورشیدی از پنل خورشیدی از جنس مونوکریستال و یا پلی کریستال استفاده می شود.
  2. در ساخت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از باتری های خورشیدی در آمپرهای مختلف استفاده می شود.
  3. در این نوع محصولات خورشیدی از انواع پروژکتورهای LED و یا SMD با توان های مختلف و شدت نورهای متفاوت استفاده می شود.
  4. در ساخت انواع پروژکتورهای خورشیدی از بدنه های آلومینیومی و پلاستیکی استفاده می شود.

لازم به ذکر است که انواع پروژکتورهای خورشیدی از نوع بدنه آلومینیومی دارای کیفیت و طول عمر بالا است ولی دارای قیمت بالاتری می باشند. همچنین انواع پروژکتورهای خورشیدی با بدنه پلاستیکی دارای قیمت ارزان تری هستند ولی طول عمر پائین تری نیز دارند.

 

معرفی مشخصات فنی و قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات

تمامی محصولات خورشیدی به ویژه پروژکتورهای خورشیدی 60 وات دارای مشخصات فنی و قابلیت های خاصی هستند که با توجه به آن ها می توان به راحتی بهترین نوع محصول خورشیدی را انتخاب کرد. مشخصات فنی پروژکتورهای خورشیدی 60 وات شامل:

  1. در ساخت این نوع محصول خورشیدی از پنل 18 وات استفاده شده است.
  2. در ساخت این نوع محصول خورشیدی ار باتری 10000 میلی آمپر استفاده شده است.
  3. این نوع محصولات خورشیدی ضد آب بوده و در شرایط برفی و بارانی قابل استفاده است.
  4. مقاومت عایقی این نوع محصولات خورشیدی IP67 است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *