قیمت پروژکتور خورشیدی در توان های مختلف در سراسر جهان رو به کاهش است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تولید آسان انواع محصولات روشنایی خورشیدی در توان های مختلف با قیمت ارزان تولید و توزیع می شوند. یکی از انواع پروژکتورهای خورشیدی که مورد استقبال فراوان قرار گرفته است و با قیمت ارزان توزیع می شود، پروژکتور خورشیدی در توان 60 وات است. لازم به ذکر است که کشورهای زیادی سازنده این نوع محصولات خورشیدی هستند که یکی از این کشورها،چین است. محصولات روشنایی ساخت چین دارای کیفیت، طول عمر و قیمت متفاوتی است. همچنین کشورهای زیادی مصرف کننده این نوع محصولات خورشیدی هستند که ایران بزرگترین مصرف کننده انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان های مختلف است. همچنین شهر تهران به دلیل تراکم جمعیت بالا بزرگترین مصرف کننده این نوع محصولات خورشیدی است. در این مقاله قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی 60 وات و همچنین قابلیت و کارایی های این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در پروژکتور خورشیدی 60 وات

در ساخت هر پروژکتور خورشیدی از تجهیزات خورشیدی منحصری استفاده می شود. لازم به ذکر است که نوع و کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در کارایی و طول عمر و همچنینی قیمت تمام شده نهایی محصولات روشنایی خورشیدی تاثیر گذار است بطوری که اگر کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده بالاتر باشد طول عمر و ماندگاری محصول بالاتر بوده و در نتیجه قیمت تمام شده نهایی بالاتر خواهد بود. در این بخش قصد داریم به صورت اختصاصی در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای خورشیدی 60 وات صحبت کنیم.

  1. در انواع پروژکتورهای خورشیدی 60 وات از پنل خورشیدی 12 ولت 18 وات از جنس پلی کریستال استفاده می شود.
  2. در این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از باتری 10000 میلی آمپر از جنس لیتیومی استفاده می شود.
  3. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از 80 عدد ال ای دی 5730 استفاده می شود.
  4. جنس بدنه انواع پروژکتورهای خورشیدی 60 وات از نوع آلومینیومی است.

 

معرفی قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات

هر پروژکتور خورشیدی در هر توانی که باشد قابلیت ها و کارایی های خاص خود را دارد که بر عملکرد نهایی انواع پروژکتورهای خورشیدی تاثیرگذار است. در این بخش قصد داریم در مورد قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات صحبت کنیم. ما را همراهی کنید.

  1. مدت زمان شارژ شدن انواع پروژکتورهای خورشیدی تقریبا 5 ساعت در طول روز است.
  2. مدت زمان نوردهی این نوع محصولات خورشیدی بین 10 تا 12 ساعت است.
  3. این نوع محصولات خورشیدی دارای ریموت کنترل هستند.
  4. مقاوت عایقی این نوع محصولات روشنایی خورشیدی IP67 است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *