قیمت پروژکتور خورشیدی 60 وات بصورت عمده بسیار ارزان و مناسب است. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی به صورت تک فروشی دارای قیمت بالاتری نسبت به حالت فروش عمده دارند. این نوع محصولات روشنایی در مدل ها و توان های مختلف ساخته می شوند ولی انواع پروژکتور های خورشیدی در توان 60 وات به دلیل شدت نور بالا و همچنین قابلیت های آن نسبت به سایر توان ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و بسیار پرفروش می باشند. کشورهای زیادی از جمله چین سازنده انواع محصولات روشنایی خورشیدی هستند و این نوع محصولات را در کیفیت، قیمت و برندهای متفاوت تولید می کنند. یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای انواع پرژکتور خورشیدی 60 وات برند solar light است که این نوع محصولات خورشیدی را در کیفیت و قیمت مناسب و ارزان تولید می کند. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد انواع پروژکتورهای خورشید 60 وات و همچنین قابلیت های این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات

انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان ها و مدل های مختلف تولید و توزیع می شوند. همچنین می توان گفت نوع و کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده بر کارایی و طول عمر و همچنین قیمت این نوع محصولات خورشیدی تاثیرگذار است. در این بخش در مورد انواع پروژکتورهای خورشیدی را از نظر کیفیت و همچنین از نظر نوع تابش و شدت نور معرفی خواهیم کرد.

انواع پروژکتورهای خورشیدی از نظر کیفیت شامل:

  1. پروژکتورهای خورشیدی 60 وات با بدنه پلاستیکی
  2. پروژکتورهای خورشیدی 60 وات با بدنه آلومینیومی

انواع پروژکتورهای خورشیدی 60 وات از نظر نوع و شدت تابش شامل:

  1. پروژکتورهای خورشیدی 60 وات از نوع LED
  2. پروژکتورهای خورشیدی 60 وات از نوع SMD

همانطور که قبلا به آن اشاره شد، انواع پروژکتورهای خورشیدی با بدنه آلومینیومی با اینکه قیمت تمام شده بالایی دارند ولی طول عمر و ماندگاری آن ها بسیار عالی است. همچنین می توان گفت تمامی انواع محصولات روشنایی خورشیدی دارای 12 ماه ضمانت و گارانتی هستند.

 

معرفی مهمترین قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات

انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات دارای قابلیت هایی هستند که باعث تماییز این نوع محصولات خورشیدی خواهد شد. خریداران با توجه به این قابلیت ها و کارایی ها می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. انواع قابلیت های پرژکتور خورشیدی 60 وات شامل:

  1. این نوع پروژکتورهای خورشیدی درای نشانگر میزان شارژ می باشند.
  2. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی دارای ریموت کنترل هستند.
  3. مقاومت عایقی انواع پروژکتورهای خورشیدی 60 وات IP67 است.
  4. مدت زمان شارژ شدن انواع پروژکتورهای خورشیدی 60 وات 5 ساعت در طول روز است.
  5. مدت زمان نوردهی این نوع محصولات روشنایی خورشیدی بین 10 تا 12 ساعت است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *