قیمت پرژکتور خورشیدی در توان 100 وات نسبت به سایر توان ها به دلیل عملکرد و کارایی آن ها بسیار ارزان تر و مناسب تر است. این نوع پرزکتورهای خورشیدی دارای کیفیت بالا و شدت نور مناسب هستند و به دلیل نوع و کیفیت این محصولات خورشیدی می توان از آن ها در تمامی شرایط آب و هوایی و در تمامی محیط ها استفاده نمود. لازم به ذکر است که کشور چین یکی از یزرگترین تولید کننده انواع پرژکتورهای خورشیدی در توان 100 وات است که این نوع محصولات خورشیدی را در طرح ها و مدل های مختلف تولید کرده و در تمامی بازارهای تجاری در سراسر جهان توزیع می کند. همچنین می توان گفت که کشورهای زیادی به دلیل کارایی های بالای این نوع محصولات روشنایی خورشیدی خواهان استفاده از آن ها هستند. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد انواع پرژکتورهای خورشیدی در توان 100 وات و همچنین ویژگی های بارز این محصولات خورشیدی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی انواع پرژکتور خورشیدی 100 وات

همانطور که قبلا گفته شد، پرژکتورهای خورشیدی در توان 100 وات در طرح ها و مدل های مختلف و حتی انواع متفاوت تولید می شوند. یکی از بزرگترین برند سازنده این نوع پرژکتورهای خورشیدی، برند solar light است که انواع محصولات روشنایی خورشیدی را با استفاده از تجهیزات خورشیدی باکیفیت تولید کرده و با ارزان ترین قیمت وارد بازارهای تجاری می کند. در این بخش قصد داریم در مورد انواع پرژکتورهای خورشیدی، با در نظر گرفتن شدت نور و همچنین ماندگاری و طول عمر صحبت کنیم.

انواع پرژکتورهای خورشیدی 100 وات از نظر شدت نور شامل:

  1. پرژکتورهای خورشیدی 100 وات از نوع LED
  2. پرژکتورهای خورشیدی 100 وات از نوع SMD

انواع پرژکتور های خورشیدی 100 وات از نظر طول عمر و ماندگاری شامل:

  1. پرژکتورهای خورشیدی 100 وات با بدنه پلاستیک
  2. پرژکتورهای خورشیدی 100 وات با بدنه آلومینیوم

لازم به ذکر است که پرژکتورهای خورشیدی بدنه پلاستیک دارای قیمت ارزان تری هستند در حالی که پرژکتورهای خورشیدی بدنه آلومینیوم دارای کیفیت و ماندگاری بالاتری هستند.

 

معرفی ویژگی های بارز انواع پرژکتور خورشیدی 100 وات

تمامی پرژکتورهای خورشیدی در هر مدل و توانی که باشند دارای مشخصات و ویژگی های منحصری هستند. توجه به این ویژگی ها باعث یک انتخاب درست برای خریداری این محصولات خورشیدی خواهد بود. در این بخش به معرفی ویژگی های انواع پرزکتورهای خورشیدی 100 وات خواهیم پرداخت.

  1. پنل خورشیدی مورد استفاده در این نوع پرژکتورهای خورشیدی 25 وات است.
  2. این نوع پرژکتورهای خورشیدی دارای نشانگر مقدار شارژ و دشارژ هستند.
  3. این نوع محصولات خورشیدی دارای مقاومت عایقی IP67 و IP66 است.
  4. این نوع پرژکتورهای خورشیدی بسیار سبک هستند.
  5. این نوع پرژکتورهای خورشیدی بسیار ارزان قیمت هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *