قیمت پرژکتور خورشیدی در توان 60 وات نسبت به پرژکتورهای خورشیدی در سایر توان ها بسیار ارزان و مناسب است. گفتنی است که انواع پرژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات دارای شدت نور بسیار عالی است بنابراین در محیط مختلف قابل استفاده هستند. لازم به ذکر است که این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف توسط بسیاری از شرکت ها تولید می شوند ولی یکی از بزرگترین برندهای سازنده انواع محصولات روشنایی خورشیدی برند solar light است که این نوع محصولات خورشیدی را با قیمت و کیفیت مناسب در تمامی بازارهای تجاری توزیع می کند.

هممچنین این نوع پرژکتورهای خورشیدی به دلیل قابلیت ها و کارایی هایی که دارند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در این بین گفتنی است که کشور ایران به دلیلی جمعیت بالا و شدت تابش نور خورشید، یکی از بزرگترین مصرف کننده های این نوع محصولات خورشیدی است. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد مشخصات فنی انواع پرژکتورهای خورشیدی 60 وات و موارد کاربردی آن ها صحبت کنیم.

 

معرفی مشخصات فنی انواع پرژکتور خورشیدی 60 وات

تمامی پرژکتورهای خورشیدی مشخصات فنی مختص به خود را دارد. مشتریان و خریداران می توانند با توجه به این مشخصات فنی بهترین انتخاب را داشته باشند. در این بخش قصد داریم به مهمترین مشخصات فنی این نوع پرژکتورهای خورشیدی اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

  1. باتری خورشیدی مورد استفاده در انواع پرژکتورهای خورشیدی 60 وات 10000 میلی آمپر است.
  2. پنل خورشیدی مورد استفاده در این نوع پرژکتورهای خورشیدی 20 وات است.
  3. در انواع پرژکتور خورشیدی در توان 60 وات از 80 عدد ال ای دی 5730 استفاده شده است.
  4. این نوع پرژکتورهای خورشیدی دارای نشانگر میزان شارژ هستند.
  5. انواع پرژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات دارای ریموت کنترل هستند.
  6. پرژکتور خورشیدی 60 وات قابلیت روشن سازی مساحتی در حدود 70 متر مربع را دارند.
  7. مقاوت عایقی این نوع پرژکتورهای خورشیدی IP66 و IP67 است.
  8. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی دارای 12 ماه ضمانت هستند.

معرفی موارد مورد استفاده انواع پرژکتور خورشیدی 60 وات

انواع پرژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات ضد آب و ضد گرد و خاک هستند بنابراین می توان از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در محیط های مختلف و شرایط آب و هوایی ابری، بارانی، برفی و حتی طوفانی استفاده نمود. همچنین در این نوع محصولات روشنایی خورشیدی، پنل خورشیدی قابلیت جداسازی از پرژکتور را دارد بنابراین از آن ها هم در محیط های بسته و هم در محیط های باز می توان استفاده نمود. این موارد مصرفی شامل:

  1. محوطه باغ
  2. محوطه باغچه
  3. محوطه ورودی منازل
  4. محوطه جاده ها و بزرگراه ها
  5. محوطه انبار و سوله
  6. محوطه پارکینگ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *