قیمت پکیج خورشیدی عشایری به دلیل فروش زیاد این محصول و استقبال فراوان از آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. انواع پکیج های خورشیدی عشایری در طرح ها و توان های مختلف در تمامی بازارهای تجاری و در سراسر جهان با قیمت مناسب به فروش می رسند. این نوع محصولات خورشیدی دارای قابلیت های فراوانی هستند و همین امر باعث شده تا استفاده از انواع پکیج های خورشیدی عشایری در سراسر جهان افزایش یابد . در این بین کشور ایران به دلیل اینکه در موقعیت جغرافیایی گرم و خشک قرار دارد و همچنین تراکم جمعیتی بالایی دارد نسبت به سایر کشورها مناسب ترین شرایط را برای استفاده از این نوع محصولات خورشیدی دارد. بنابراین در داخل کشور، شرکت های زیادی در تلاش هستند تا انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید کنند. در این بخش قصد داریم در مورد انواع پکیج های خورشیدی و همچنین کارایی های این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی انواع پکیج خورشیدی عشایری از لحاظ روشنایی

همانطور که در مقاله های قبلی به آن اشاره کردیم، پکیج های خورشیدی بر اساس توان تولیدی و از لحاظ روشنایی انواع و مدل های مختلفی را دارند. خریدارن و مشتریان با توجه به موارد مصرفی خود می توانند انواع پکیج های خورشیدی را انتخاب کنند. در این بخش قصد داریم بعضی از انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری را معرفی کنیم.

  1. پکیج های خورشیدی عشایری دو لامپه همراه با قابلیت شارژ تلفن همراه
  2. پکیج های خورشیدی عشایری سه لامپه همراه با قابلیت شارژ تلفن همراه
  3. پکیج های خورشیدی عشایری چهار لامپه همراه با قابلیت شارژ تلفن همراه
  4. پکیج های خورشیدی عشایری 5 لامپه همراه با قابلیت شارژ تلفن همراه، شارژ چراغ قوه و شارژ لپ تاپ
  5. پکیج های خورشیدی عشایری 100 وات همراه با قابلیت روشنایی 10 عدد لامپ 10 وات به همراه تلوزیون
  6. پکیج های خورشیدی عشایری 335 وات با قابلیت روشنایی 10 عدد لامپ 10 وات به همراه روشنایی تلوزیون و قابلیت استفاده از یک عدد یخچال 9 فوت

معرفی مهمترین کارایی انواع پکیج خورشیدی عشایری

گفتنی است که پکیج های خورشیدی عشایری دارای قابلیت ها و کارایی های بسیار متنوع هستند. این نوع محصولات خورشیدی در ابعاد کوچک ساخته شده و سبک وزن هستند به طوری که به راحتی قابل جابه جایی می باشند. بنابراین می توان از انواع پکیج های خورشیدی در شرایط و محیط های مختلف استفاده کرد. در این بخش به مهمترین کارایی انواع پکیج های خورشیدی عشایری اشاره خواهیم کرد .

  1. این نوع محصولات خورشیدی مناسب برای عشایر و کوچ نشینان هستند.
  2. انواع پکیج های خورشیدی مناسب برای کوهنوردی هستند.
  3. از این نوع محصولات خورشیدی برای مسافرت می توان استفاده کرد.
  4. انواع پکیج های خورشیدی مناسب است برای فضاهایی که برق دسترسی ندارند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *