قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار به صورت عمده نسبت به حالت تک فروشی بسیار ارزان تر است. کشورهای زیادی سازنده انواع پکیج های خورشیدی هستند از جمله کشورمان ایران. به دلیل تنوع بالای این محصولات و همچنین قابلیت ها و کارایی های فراوان این نوع پکیج های خورشیدی، استقبال از آن ها فراوان است و کشورهای زیادی خواهان استفاده از این نوع محصولات خورشیدی هستند. در کشورمان ایران به دلیل تراکم جمعیت بالا و همچنین موقعیت جغرافیایی گرم و خشک استفاده از انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار روز به روز در حال افزایش است. با توجه به افزایش استقبال و تقاضا برای انواع پکیج های خورشیدی در سال های اخیر شرکت های زیادی در داخل کشور اقدام به تولید این نوع محصولات خورشیدی داشته اند. در این مقاله قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار و همچنین موارد کاربردی آن ها صحبت کنیم.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار

لازم به ذکر است که نوع و کیفیت تجهیزات خورشیدی بر عملکرد و ماندگاری انواع محصولات روشنایی خورشیدی اثرگذار خواهد بود. همانطور که قبلا اشاره شد شرکت های داخلی زیادی در تلاش هستند تا این نوع محصولات خورشیدی را تولید کنند. آن ها در ساخت انواع پکیج های خورشیدی از تجهیزات خورشیدی درجه یک و با کیفیت استفاده می کنند. در این بخش قصد داریم مهمترین تجهیزات خورشیدی مورد استفاده را نام ببریم.

  1. پنل خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج های خورشیدی پلی کریستال هستند.
  2. از باتری سیلد اسید در ساخت این نوع محصولات خورشیدی استفاده می شود.
  3. شارژ کنترل مورد استفاده در این نوع محصولات خورشیدی از نوع PWM است.
  4. در ساخت این نوع پکیج های خورشیدی از لامپ های 12 ولت کم مصرف استفاده می شود.
  5. در این نوع محصولات خورشیدی از رابط فندکی جهت اتصال اینورتر استفاده می شود.
  6. در ساخت این نوع پکیج های خورشیدی از پایه نگهدارنده تاشو استفاده می شود.

 

معرفی موارد کاربردی انواع پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار

همانطور که قبلا گفته شد انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار در ابعاد کوچک ساخته می شوند و بسیار سبک وزن بوده و به راحتی قابلیت جا به جایی دارند. بنابراین می توان از این نوع پکیج های خورشیدی در محیط های مختلف استفاده کرد. در این بخش قصد داریم در مورد موارد کاربدی این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

انواع پکیج های خورشیدی مناسب هستند برای:

  1. عشایری
  2. زنبورداری
  3. کوهنوردی
  4. مسافرت
  5. محیط هایی که دسترسی به برق ندارند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *