قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار در بازارهای تجاری به دلیل تولید عمده و فراوان بسیار ارزان و مناسب است. این نوع محصولات خورشیدی بسیار پرکاربرد هستند و قابلیت های بسیار بالایی دارند. کشورهای زیادی تولیدکننده انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار هستند که این نوع محصولات را با قیمت ارزان و همچنین کیفیت بالا وارد بازارهای جهانی می کنند. در این بین کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندهای انواع پکیج های خورشیدی هستند که این نوع محصولات را در انواع و مدل های مختلف تولید می کنند. همچنین کشورمان ایران به دلیل جمعیت زیاد و شدت نور تابش بالا مخصوصا در شهرهای مرکزی و کویری یکی از بزرگترین مصرف کننده های این نوع محصولات خورشیدی هستند. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار و همچنین مهمترین ویژگی های بارز آن ها صحبت کنیم.

 

معرفی انواع پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار

همانطور که قبلا به آن اشاره شد، پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار مدل ها و طرح های مختلفی دارند و در انواع گوناگون ساخته می شوند. به دلیل استقبال فراوان از این نوع محصولات خورشیدی در داخل کشور به خصوص شهرهای بزرگ و کویری شرکت های زیادی تولیدکننده این نوع محصولات خورشیدی هستند. در این بخش قصد داریم انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار را معرفی کینیم. با ما باشید.

  1. پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار در توان 10 وات
  2. پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار در توان 20 وات
  3. پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار در توان 30 وات
  4. پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار در توان 80 وات
  5. پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار در توان 100 وات
  6. پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار در توان 335 وات

لازم به ذکر است که پکیج های خورشیدی در توان 335 وات قادر به روشنایی ده عدد لامپ 10 وات به مدت 8 ساعت، یک عدد تلویزیون LED و یا LCD به مدت 6 ساعت و همچنین یک عدد یخچال 9 فوت می باشد.

 

معرفی ویژگی های بارز انواع پکیج خورشیدی قابل حمل و سیار

همانطور که قبلا گفته شد، پکیج های خورشیدی قابل حمل و سیار در مدل ها، طرح ها و توان های مختلف ساخته می شوند. هر پکیج خورشیدی ویژگی های مختص به خود را دارد ولی بعضی از این ویژگی ها بین تمامی پکیج های خورشیدی مشترک است. در این بخش قصد داریم به تعدادی از این ویژگی ها اشاره کنیم.

  1. سبکی وزن
  2. قابلیت جابجایی
  3. مقاوت بالا
  4. طول عمر و ماندگاری بالا
  5. مناسب برای عشایران و کوهنوردان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *