قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل در تمامی توان ها به خصوص در توان 40 وات بسیار ارزان است و به صورت مناسب ارائه می شوند. این نوع محصولات خورشیدی کارایی و قابلیت های بالایی دارند به همین دلیل نسبت به سایر محصولات خورشیدی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند و پر مصرف هستند. کشورهای زیادی در آسیا تولیدکننده این نوع محصولات خورشیدی هستند که کشور ایران یکی از آن ها است. علاوه بر اینکه ایران بزرگترین سازنده این نوع محصولات خورشیدی است بزرگترین مصرف کننده نیز می باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل 40 وات و همچنین ویژگی ها و موارد مصرفی آن ها صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی انواع پکیج خورشیدی قابل حمل 40 وات

لازم به ذکر است که در تمامی پکیج های خورشیدی ساخت ایران از تجهیزات خورشیدی با کیفیت و درجه یک استفاده می شود. کیفیت تجهیزات خورشیدی در طول عمر و ماندگاری این نوع محصولات خورشیدی بسیار تاثیرگذار است. با اینکه در ساخت این نوع پکیج های خورشیدی از مواد اولیه عالی استفاده شده است ولی به دلیل تولید انبوه و فراوان قیمت تمام شده نهایی بسیار ارزان است.

  1. در ساخت انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل 40 وات از پنل خورشیدی 40 وات از جنس پلی کریستال استفاده می شود.
  2. باتری خورشیدی مورد استفاده در این نوع پکیج های خورشیدی 12 ولت 28 آمپر است که از نوع سیلد اسید می باشد.
  3. در این نوع محصولات خورشیدی از شارژکنترلر 10 آمپر از نوع pwm استفاده شده است.
  4. این نوع پکیج های خورشیدی دارای لامپ های 12 ولت کم مصرف می باشند.

گفتنی است که انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل در توان های مختلف ساخته می شوند ولی بعضی از این پکیج ها در توان های پائین تولید شده و در آن ها از لامپ های 12 ولت dc استفاده می شود که در این صورت نیاز به استفاده از اینورتر و یا همان مبدل نیست.

 

معرفی ویژگی ها و تجهیزات جانبی پکیج خورشیدی 40 وات

انواع پکیج های خورشیدی در هر توان و مدلی که باشند دارای ویژگی ها و تجهیزات جانبی هستند که خریداران و مشتریان با توجه به این تجهیزات جانبی می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در این بخش به معرفی تجهیزات جانبی انواع پکیج های خورشید در توان 40 وات اشاره خواهد شد.

  1. در ساخت این نوع پکیج های خورشیدی از پنل پلی کریستال استفاده شده است.
  2. جنس بدنه این نوع پکیج های خورشیدی از جنس فلزی است.
  3. این نوع پکیج های خورشیدی قابلیت اتصال تا 4 عدد لامپ کم مصرف را دارند.
  4. این نوع پکیج های خورشیدی دارای 12 ماه ضمانت هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *