قیمت پکیج خورشیدی قابل حمل در تمامی توان ها مخصوصا در توان 80 وات بسیار مناسب است و این محصولات خورشیدی در تمامی بازارها و سراسر کشور با قیمت ارزان ارائه می شوند. انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند. یکی از مهمترین ویژگی های انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل در توان 80 وات قابلیت جابه جایی این نوع محصولات خورشیدی است. تولیدکننده های انواع پکیج های خورشیدی در تلاش هستند تا این نوع محصولات را در ابعاد مناسب و سبک بسازند تا به راحتی قابلیت حمل و جابه جایی را داشته باشد. در این بین شرکت ها ایرانی یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده های این نوع محصولات خورشیدی هستند. همچنین کشور ایران یکی از بزرگترین مصرف کننده های این نوع محصولات روشنایی خورشیدی است. در این بخش در تلاش هستیم تا انواع تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل 80 وات را نام ببریم و همچنین موارد مصرفی این نوع محصولات خورشیدی را معرفی کنیم.

 

معرفی تجهیزات خورشیدی انواع پکیج خورشیدی قابل حمل 80 وات

در ساخت انواع پکیج های خورشیدی، کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده بسیار مهم و تاثیرگذار است. استفاده از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت بر روی ماندگاری، طول عمر و همچنین قیمت این نوع محصولات خورشیدی تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل تولید شده در ایران علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت ارزان و مناسب است. در این بخش به معرفی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در پکیج های خورشیدی 80 وات می پردازیم.

  1. یک عدد پنل خورشیدی 80 وات از جنس مونوکریستال
  2. یک عدد باتری 12 ولت 42 آمپر از نوع سیلد اسید
  3. یک عدد اینور تر 12 ولت 100 وات از نوع شبه سینوسی
  4. یک عدد شارژکنترلر 20 آمپر از نوع pwm
  5. یک عدد نگهدارنده پنل خورشیدی از جنس آلومینیوم
  6. کابل ضدآب به طول حداقل 8 متر

 

معرفی مهمترین موارد مصرفی انواع پکیج خورشیدی قابل حمل 80 وات

توجه به موارد مصرفی انواع پکیج های خورشیدی بسیار مهم است. خریدارن با توجه به موارد مصرفی هر پکیج خورشیدی می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. در این بخش به معرفی مهمترین موارد مصرفی انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل 80 وات می پردازیم.

  1. این نوع پکیج های خورشیدی قابلیت روشن سازی 3 عدد لامپ 12 ولت 9 وات dc با قابلیت تایم دهی را دارند.
  2. این نوع محصولات خورشیدی قابلیت روشن سازی یک عدد پرژکتور خورشیدی 12 ولت 50 وات dc را دارند.
  3. این نوع پکیج های خورشیدی قاابلیت شارژ تلفن همراه را دارند.
  4. این نوع محصولات خورشیدی قابلیت شارژ چراغ قوه را دارند.
  5. این نوع محصولات خورشیدی قابلیت شارز لپ تاپ را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *