پکیج های خورشیدی مسافرتی از بهترین نوع پکیج هایی می باشد که می توان در مسافرت همراه داشته باشید.  قیمت این پکیج ها نسبت به کارایی که دارند بسیار مناسب می باشد اما باید بدانید که جنس این پکیج ها متفاوت می باشد، پکیج خورشیدی مسافرتی 20 وات یکی از بهترین قیمت های نوع خود را دارد اما باید بدانید که هزینه ی حمل و نقل به قیمت نهایی این پکیج ها اضافه می شود. 

قیمت پکیج خورشیدی مسافرتی 20 وات

مشخصات پکیج خورشیدی مسافرتی 20 وات

مشخصات پکیج خورشیدی مسافرتی 20 وات یکی از مهم ترین مشخصات این پکیج ها حالت تاشو آن می باشد، پکیج های خورشیدی مسافرتی باید حمل و نقلی آسان داشته باشند و این کار فقط توسط جمع کردن راحت تر انجام می شود، این پکیج ها دارای چند قطعه صفحه ی خورشیدی کامل و دارای تجهزات برق رسان مثل کابل های مقاومی می باشد که نیاز مسافرت شما را به راحتی بر طرف می کند حتی اگر در قسمت هایی باشید که دسترسی به برق بسیار کم باشد. 

این پکیج ها دارای یک نوع لایه های سیاه در آن ها می باشد که با بر خورد گرمای نور خورشید آن را به برق های تعیین شده تبدیل می کند و کیفیت این لایه ها هر چقدر بیشتر باشد برق بیشتری می تواند تولید کند همچنین اگر اندازه و وسعت این لایه ها بیشتر باشد باعث افزایش برق تولید شده می شود، این پکیج ها به دلیل آسان بودن حمل و نقل آن از آلومینیوم استفاده کرده اند که بسیار آن را سبک تر از دیگر پکیج های مختلف می کند. 

پکیج های مسافرتی باید دارای جنسی مقاوم و کیفیتی بالا باشد تا در هنگام استفاده از آن به راحتی کار شما را انجام دهد و همچنین مواد آن و جنس بدنه باید نارسانای گرما و برق باشد چرا که اتصالی برق باعث می شود تا به شما آسیب برسد و رسانا بودن گرما باعث می شود تا حرارت پکیج زیاد شود و بعد از مدتی سیم پیچی داخل آن از بین برود. 

فروش پکیج خورشیدی مسافرتی 20 وات

فروش پکیج خورشیدی مسافرتی 20 وات پکیج خورشیدی مسافرتی 20 وات یکی از پر فروش ترین نوع پکیج های مسافرتی می باشد و فروش پکیج مسافرتی از دیگر پکیج های خورشیدی بسیار بیشتر و روزانه در حال افزایش است، فروش این پکیج ها بیشتر به صورت مستقیم از کارخانه به دست متقاضی می باشد اما بعضی وقت ها این پکیج ها را می توان در بازار ها نیز یافت. 

قیمت پکیج خورشیدی بستگی به  کیفیت پکیج، جنس بدنه ی پکیج، قدرت تولید برق پکیج دارد و هر کدام از این موارد در تعیین قیمت پکیج تاثیر گذار می باشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *