قیمت چراغ خورشیدی از نوع خیابانی (معابر) امروزه به دلیل استقبال زیاد از این نوع محصولات روشنایی خورشیدی بسیار ارزان و مناسب است. دلایل زیادی بر کاهش قیمت انواع محصولات خورشیدی از جمله چراغ های خورشید خیابانی بسیار اثرگذار است. مهمترین دلایل کاهش قیمت را می توان به تولید عمده و فراوان، استفاده از مواد اولیه و تجهیزات خورشیدی ارزان، استقبال فراوان و فروش عمده نام برد. این نوع محصولات خورشیدی کارایی ها و قابلیت های فراوانی دارند که همین امر باعث افزایش فروش انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی در تمامی بازارهای تجاری شده است. همچنین می توان گفت کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه به دلیل تابش شدید نور خورشید و متوسط تابش بالا به ویژه کشورمان ایران بزرگترین مصرف کننده های انواع محصولات روشنایی خورشیدی هستند. در این بین مصرف کننده های انواع چراغ های خورشیدی ترجیح می دهند بهترین و باکیفیت ترین نوع محصولات خورشیدی یعنی برند solar light را به دلیل ماندگاری و کیفیت بالا مورد استفاده قرار دهند. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی های انواع چراغ های خورشیدی خیابانی و همچنین موارد مصرفی این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

 

معرفی ویژگی ها و مشخصات فنی انواع چراغ خورشیدی خیابانی

همانطور که قبلا اشاره شد ویژگی ها و مشخصات فنی هر محصول بیانگر کیفیت، ماندگاری و کارایی آن محصول است. بطوری که خریداران و مشتریان می توانند با در نظر گرفتن این ویژگی ها بهترین نوع محصولات خورشیدی را انتخاب کنند. هر چه کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده بالا باشد کارایی و طول عمر محصول بالاتر خواهد بود. در این بخش قصد داریم به تعدادی از ویژگی ها و مشخصات فنی انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی اشاره کنیم.

  1. در ساخت انواع چراغ های خورشیدی خیابانی از پنل های خورشیدی پلی کریستال استفاده می شود.
  2. باتری های به کار رفته در این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از نوع لیتیومی است.
  3. این نوع چراغ های خورشیدی در توان های مختلف و شدت نور متفاوت تولید و توزیع می شوند.
  4. این نوع محصولات خورشیدی دارای ریموت کنترل جهت روشن و خاموش کردن و تنظیم شدت نور هستند.
  5. انواع چراغ های خورشیدی خیابانی دارای سنسور حرکتی هستند.

 

معرفی موارد کاربردی انواع چراغ خورشیدی خیابانی

گفتنی است که انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی ضدآب هستند، بنابراین این نوع محصولات خورشیدی در شرایط آب و هوای بارانی و برفی مورد استفاده قرار می گیرند. در این بخش قصد داریم به تعدادی از موارد کاربردی این نوع محصولات روشنایی خورشیدی اشاره کنیم.

  1. مناسب برای محوطه باغ و باغچه
  2. مناسب برای جاده ها و بزرگراه ها
  3. مناسب برای معابر محلی
  4. مناسب برای وروردی ساختمان ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *