قیمت چراغ خورشیدی خیابانی در توان 30 وات نسبت به سایر توان ها به دلیل عملکرد بالای این نوع محصول روشنایی خورشیدی بسیار ارزان تر است. این نوع چراغ های خورشیدی خیابانی در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین در توان های متفاوت از 10 وات تا 120 وات توسط شرکت های مختلف تولید و توزیع می شوند. شرکت solar light یکی از بزرگترین سازنده های انواع محصولات خورشیدی مخصوصا چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 30 وات است. این شرکت، انواع چراغ های خورشیدی خیابانی (معابر) را با توجه به کیفیت محصول با قیمت های متفاوت تولید می کند. در این بین چراغ های خورشیدی خیابانی (معابر) در توان 30 وات به دلیل شدت نور مناسب و همچنین قابلیت های بالای این محصول بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله کوتاه قصد داریم مهمترین ویژگی های چراغ های خورشیدی 30 وات از نوع خیابانی و همچنین موارد مورد استفاده از این محصولات را معرفی کنیم.

 

معرفی مهمترین ویژگی های چراغ خورشیدی خیابانی 30 وات

همانطور که قبلا گفته شد معرفی ویژگی های انواع محصولات روشنایی خورشیدی به خریداران و مشتریان کمک می کند تا با کارایی و قابلیت های این نوع چراغ های خورشیدی بیشتر آشنا شوند تا بتوانند بهترین نوع و باکیفیت ترین محصول روشنایی خورشیدی را انتخاب کنند. در این بخش به مهمترین ویژگی های انواع چراغ های خورشیدی در توان 30 وات اشاره خواهد شد.

  1. انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 30 وات قادر هستند مساحتی حدود 40 مترمربع را روشن نمایند.
  2. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی ضدآب هستند و در شرایط برفی و بارانی قابل استفاده هستند.
  3. انواع چراغ های خورشیدی 30 وات از نوع خیابانی دارای سنسور حرکتی هستند.
  4. مدت زمان شارژ شدن انواع چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی و در توان 30 وات تقریبا 5 ساعت است.
  5. مدت زمان روشنایی این نوع چراغ های خورشیدی بین 10 تا 12 ساعت است.
  6. شدت نور این نوع چراغ های خورشیدی توسط ریموت کنترل قابل تنظیم است.
  7. این نوع محصولات خورشیدی دارای 12 ماه ضمانت هستند.

معرفی موارد مورد استفاده انواع چراغ خورشیدی خیابانی 30 وات

چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 30 وات به دلیل ضدآب بودن در شرایط بد آب و هوایی قابل استفاده هستند. همچنین به دلیل اتصال پنل خورشیدی به چراغ فقط می توان از این نوع محصولات خورشیدی در محیط بیرون و فضای آزاد استفاده کرد. در این بخش به معرفی چند مورد از فضاهایی که برای استفاده از این نوع محصولات خورشیدی مناسب است می پردازیم. با ما همراه شوید.

فضا و محیط های مناسب جهت استفاده از انواع چراغ خورشیدی خیابانی 30 وات شامل:

  1. جاده ها و معابر
  2. بزرگراه ها
  3. باغ و باغچه
  4. ورودی منازل و شرکت ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *