قیمت چراغ خورشیدی خیابانی در توان 90 وات به دلیل شدت نور و  کارایی هایی که این نوع از چراغ های خورشیدی دارند بسیار مناسب است و بصورت ارزان در تمامی بازارهای تجاری به فروش می رسند. عوامل زیادی در قیمت انواع محصولات روشنایی خورشیدی به ویژه چراغ های خورشیدی در توان 90 وات و از نوع خیابانی اثرگذار هست، یکی از مهمترین دلایل کیفیت مواد اولیه و تجهیزات خورشیدی مورد استفاده است. همچنین تولید عمده و فراوان و توزیع فراوان این محصول در بازارهای تجاری بر قیمت تمام شده نهایی تاثیرگذار است و همین امر باعث می شود تا انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 90 وات بسیار ارزان تر به فروش برسند. گفتنی است که در این مقاله مختصر قصد داریم در مورد مهمترین ویژگی های انواع چراغ خورشیدی خیابانی 90 وات و همچنین موارد مصرفی و کاربردی آن ها صحبت کنیم. مار ا تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

معرفی ویژگی های مهم انواع چراغ خورشیدی خیابانی 90 وات

چراغ های خورشیدی از نوع خیابانی (معابر) ویژگی ها و مشخصات خاصی را دارند. در این بخش قصد داریم در مورد ویژگی های مهم انواع چراغ های خورشیدی 90 وات صحبت کنیم. لازم به ذکر است که توجه به این ویژگی ها برای خریدارن و مشتری ها بسیار مهم است، زیرا با توجه به این موارد خریداران و مشتری ها می توانند بهترین نوع محصولات روشنایی خورشیدی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

  1. انواع چراغ های خورشیدی خیابانی 90 وات دارای سنسور فتوسل جهت روشن و خاموش شدن هستند.
  2. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی ضدآب هستند و در شرایط بارانی و برفی قابلیت استفاده را دارند.
  3. این نوع چراغ های های خورشیدی ضد گرد و خاک هستند بنابراین قابلیت استفاده در محیط و فضای بیرون را دارند.
  4. انواع چراغ های خورشیدی خیابانی 90 وات دارای شدت نور بسیار عالی هستند.
  5. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی دارای کیفیت عالی هستند و یک سال ضمانت دارند.

معرفی موارد کاربردی انواع چراغ خورشیدی خیابانی 90 وات

انواع چراغ های خورشیدی خیابانی در توان 90 وات شدت نور بسیار عالی و بالایی دارند بطوری که قادر هستند مساحت حدودا 100 متر مربع را به راحتی در ارتفاع نصب 4 تا 6 متری روشن نمایند. همچنین این نوع چراغ های خورشیدی قابلیت ضدآب و ضد گرد و خاک را دارند، بنابراین در تمامی شرایط بد آب و هوایی همچون شرایط برفی، بارانی و حتی طوفانی قابلیت استفاده را دارند. در این بخش قصد داریم به چند مورد از موارد کاربردی انواع چراغ های خورشیدی خیابانی 90 وات اشاره کنیم که این موارد کاربردی شامل:

  1. محوطه جاده ها و بزرگراه ها
  2. محوطه باغ و باغچه
  3. محوطه ویلا و منازل
  4. وزودی ساختمان ها و پارکینگ ها

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *