قیمت چراغ خورشیدی دیوارکوب در تمامی بازارها بنا به دلایلی بسیار ارزان است. این نوع محصول روشنایی خورشیدی به دلیل قابلیت ها و کارایی هایی که دارد یکی از پرفروش ترین انواع محصولات خورشیدی می باشد و استقبال از آن نه تنها در سراسر جهان بلکه در ایران نیز افزایش یافته است. گفتنی است که این نوع محصولات خورشیدی بسیار سبک و ارزان بوده به همین دلیل موارد مصرفی بسیار زیادی دارند و در مکان ها و فضاهای مختلف قابل استفاده هستند. همچنین در ساخت این نوع چراغ های خورشیدی از تجهیزات خورشیدی خاص و منحصری استفاده شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب و همچنین موارد مصرفی این نوع چراغ های خورشیدی صحبت کنیم.

 

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در چراغ خورشیدی دیوارکوب

در انواع چراغ های خورشیدی مخصوصا از نوع دیوارکوب از تجهیزات خورشیدی خاصی استفاده شده است که در این بخش به مهمترین آن ها اشاره خواهد شد.

  1. در ساخت انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب از پنل خورشیدی پلی کریستال و یا مونوکریستال استفاده می شود.
  2. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از باتری لیتیومی قلمی استفاده می شود.
  3. در ساخت این نوع چراغ های خورشیدی از لامپ های LED و SMD استفاده می شود.
  4. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از شارژکنترلر استفاده می شود.

باتری های خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب 12000 میلی آمپر است که جهت ذخیره انرژی خورشیدی استفاده می شود. با توجه به وجود باتری می توان از این نوع محصولات خورشیدی در شب هنگام و حتی در شرایط آب و هوای ابری استفاده نمود. همچنین وظیفه شارژکنترلر این است که میزان شارژ و دشارژ باتری را کنترل کرده تا طول عمر باتری افزایش یابد.

 

معرفی موارد مصرفی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

چراغ های خورشیدی دیوارکوب به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک و همچنین ضدآب بودن در محیط ها و فضاهای مختلف قابل استفاده هستند. لازم به ذکر است که به دلیل اینکه پنل خورشیدی این نوع محصولات، به چراغ چسبیده است پس حتما باید از این نوع محصولات خورشیدی در فضای باز استفاده کرد و به هیچ عنوان مناسب فضای بسته نمی باشد.

  1. چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب مناسب روشن سازی فضای باغ و باغچه می باشند.
  2. این نوع محصولات خورشیدی مناسب روشن سازی حیاط منزل و ورودی منازل می باشند.
  3. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی مناسب روشن سازی محوطه پارک و فضای بازی کودکان می باشند.

لازم به ذکر است که انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب دارای سنسور حرکتی می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *