قیمت چراغ خورشیدی دیوارکوب در سراسر جهان به ویژه در ایران و در شهرهای بزرگ همچون تهران به دلیل جمعیت زیاد و استقبال فراوان رو به کاهش است. این نوع محصولات خورشیدی در طرح ها، اندازه ها و مدل های مختلف تولید و توزیع می شوند که در این بین کشور چین بزرگترین سازنده این نوع محصولات روشنایی خورشیدی می باشد. در ساخت این نوع چراغ های خورشیدی دیوارکوب از مواد اولیه و تجهیزات خورشیدی متفاوتی استفاده می شود که نوع کیفیت تجهیزات بر روی قیمت تمام شده نهایی تاثیر گذار است. گفتنی است که شهرهای بزرگ همچون تهران، شیراز ، اصفهان و … به دلیل جمعیت بالا بیشترین تقاضا را برای خرید این نوع محصولات خورشیدی دارند. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و همچنین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی این نوع محصولات خورشیدی صحبت کنیم.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی دیوار کوب

همانطور که قبلا گفته شده چین بزرگترین سازنده انواع محصولات خورشیدی است و ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی، شدت تابش و جمعیت زیاد بزرگترین مصرف کننده این نوع محصولات خورشیدی است. انواع چراغ های خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف تولید و توزیع می شوند که همین تنوع در طرح و مدل باعث افزایش فروش آن ها خواهد بود. در این بخش به معرفی مهمترین انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب می پردازیم.

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب دارای سنسور حرکتی
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب بدون سنسور حرکتی
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب تک سر
  4. چراغ های خورشیدی دیوارکوب دو سر
  5. چراغ های خورشیدی دیوارکوب سه سر

لازم به ذکر است که چراغ های خورشیدی از نوع تک سر دارای یک عدد لامپ خورشیدی 10 وات است. همچنین چراغ های خورشیدی دیوارکوب دو سر دارای دو عدد لامپ 10 وات است که در کل به اندازه لامپ 20 وات خروجی دارد. همچنین چراغ های خورشیدی دیوارکوب دارای سنسور حرکتی به گونه ای طراحی شده است که در صورتی که حرکتی صورت بگیرد چراغ خورشیدی روشن خواهد شد در غیر این صورت خاموش خواهد ماند.

 

مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب

عوامل زیادی بر قیمت نهایی این نوع محصولات خورشیدی تاثیرگذار خواهد بود که در این بخش به مهمترین این عوامل اشاره خواهد شد.

  1. تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع چراغ های خورشیدی بر قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.
  2. تولید انبوه و فراوان این نوع چراغ های خورشیدی دیوارکوب باعث می شود تا قیمت تمام شده نهایی کاهش یابد.
  3. استقبال از انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب بسیار زیاد است بنابراین این نوع محصولات خورشیدی با قیمت ارزان ارائه می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *