قیمت چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری به تجهیزات خورشیدی مورد استفاده و کیفیت و طول عمر محصول مرتبط است. در ساخت انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب و سردری از مواد اولیه و همچنین تجهیزات خورشیدی متنوع هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت استفاده می شود. برای داشتن یک محصول روشنایی باکیفت و خوب باید از مواد اولیه و تجهیزات خورشیدی با کیفیت بالا استفاده کرد. هر چه کیفیت مواد اولیه استفاده شده بالا باشد طول عمر و ماندگاری این نوع محصولات روشنایی خورشیدی افزایش می یابد. این نوع محصولات خورشیدی در برندهای مختلف و قیمت های متفاوت تولید شده و وارد بازارهای جهانی می شوند. یکی از این برندها که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت و طول عمر بالایی است برند solar light می باشد که تولیدکننده انواع محصولات روشنایی خورشیدی است. در این بخش قصد داریم در مورد انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری و همچنین ویژگی های آن ها صحبت کنیم. ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری

همانطور که قبلا اشاره شد، این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در مدل ها و طرح های مختلف ساخته می شوند که بزرگترین سازنده انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری، چین است که این نوع محصولات را در رده بندی کیفیت متفاوت و همچنین قیمت ارزان و مناسب وارد تمامی بازارهای تجاری می کند. در این قسمت قصد داریم انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری را از لحاظ طرح و مدل و همچنین از لحاظ مشخصات فنی معرفی کنیم.

انواع چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری از لحاظ طرح و مدل

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری تک سر
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری دو سر
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری سه سر
  4. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری طرح قارچی
  5. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری طرح انگلیسی

انواع چراغ های خورشیدی از لحاظ مشخصات فنی

  1. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری دارای سنسور حرکتی
  2. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری بدون سنسور حرکتی
  3. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری با لامپ های LED
  4. چراغ های خورشیدی دیوارکوب و سردری با لامپ های SMD

 

معرفی ویژگی های انواع چراغ خورشیدی دیوارکوب و سردری

انواع چراغ های خورشیدی از نوع دیوارکوب و سردری دارای مشخصات و ویژگی هایی هستند که با توجه به این ویژگی ها می توان بهترین نوع محصولات روشنایی خورشیدی را ارائه داد. این ویژگی ها و مشخصات شامل:

  1. سبکی وزن
  2. ضدآب بودن
  3. بدون نیاز به سیم کشی و کابل کشی
  4. جا به جایی آسان
  5. دارای سنسور حرکتی
  6. مناسب برای مکان هایی که دسترسی به برق ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *