چراغ خورشیدی دیوارکوب جزو آن دسته از محصولاتی است که در نوع خود مدرن و بسیار زیبا است و قیمت مناسب و عمده آن موجبات فروش خوبی را فراهم نموده است. ارتباط با وب سایت یکی از شیوه های مطمئن و آسان خرید این نوع از محصول است که می تواند به شما در این خصوص کمک شایان و قابل توجهی داشته باشد. قیمت ارزان و عمده در وب سایت مشتریان زیادی را به خود معطوف نموده است.

قیمت چراغ خورشیدی دیوارکوب

نحوه نصب چراغ دیوارکوب خورشیدی

نحوه نصب چراغ دیوارکوب خورشیدی چراغ دیوارکوب خورشیدی جزو آن دسته از چراغ هایی است که فاقد هر گونه سیم کشی هشتند و با نور خورشید روشن می شوند. در این مدل از چراغ یک عدد سنسور تعبیه شده است که در شرایط مختلف از خود عکس العمل نشان می دهد و نور چراغ کم و زیاد می شود.

 این مدل از چراغ همانطور که از اسمش پیدا است بدون اینکه نیاز به پایه داشته باشد روی دیوار با استفاده از پیچ و مهره کاملا فیکس می شود. اغلب دارای دستک هستند که به دو پارت تقسیم می شود و برای اینکه گستردگی نور بیشتر باشد و نصب چراغ دیوارکوب به راحتی انجام شود از این دستک ها استفاده می شود.نوع سنسوری که در این جراغ ها تعبیه شده از مادون قرمز است و اغلب در رده انرژی aقرار دارند.

تولیدی چراغ خورشیدی دیوارکوب

تولیدی چراغ خورشیدی دیوارکوب تولیدی چراغ خورشیدی دیوار کوب این محصول صنعتی را با توجه به قطعاتی که در تولید و طراحی آن به کار رفته است و همچنین کیفیت مواد اولیه و ابعاد و مدل چراغ آن را به بازار عرضه می کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این محصول به صورت عمده و مستقیم و با حذف واسطه ها روند فروش بسیار خوب و قابل توجهی را در بازار ایجاد نموده است. سود آوری خوبی که در زمینه فروش این محصول نصیب تولیدکنندگان شده است همواره تلاش مراکز تولیدی را برای عرضه بهتر و بیشتر این محصول مضاعف نموده است.

 میزان عرضه و تقاضای این مدل از چراغ با توجه به اینکه حجم کمی از فضا را اشغال می کند و در هزینه های برق صرفه جویی می شود مشتریان بسیاری را به خود جذب نموده است. قیمت عمده و مستقیم این مدل از چراغ آمار فروش قابل توجهی را نشان می دهد و مراکز نمایندگی و عمده فروش ها برای تامین مایحتاج خود اقدام به خرید با روش مستقیم و عمده می کنند و از درب کارخانه محصولات خود را تامین می کنند.  کیفیت بسیار خوب و مدل های شیک و ابعاد مناسب و نصب بسیار آسان و مهم تر از همه صرفه جویی در مصرف برق فروش خوبی را در بازار رقم زده است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *