قیمت چراغ خورشیدی معابر در هر نوع و توانی مخصوصا در توان 120 وات بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. این نوع چراغ های خورشیدی از مواد اولیه و تجهیزات خورشیدی باکیفیت و درجه یک در عین حال ارزان تولید می شوند. این نوع محصولات خورشیدی بسیار پرکاربرد هستند بنابراین نسبت به سایر محصولات روشنایی خورشیدی بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند. کشورهای زیادی از جمله چین سازنده انواع چراغ های خورشیدی از نوع معابر در توان های مختلف هستند. همچنین می توان گفت به دلیل عملکرد بالا و کارایی مناسب، انواع چراغ های خورشیدی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. ایران به دلیل موقعیت و شدت تابش نور خورشیدی یکی از پرمصرف ترین کشورهای خاورمیانه  در زمینه محصولات خورشیدی می باشد. در این بخش قصد داریم در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده و همچنین عملکرد انواع چراغ های خورشیدی معابر 120 وات صحبت کنیم.

 

تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ خورشیدی معابر

همانطور که قبلا به آن اشاره شده است، چراغ های خورشیدی معابر در دو نوع عمده ساخته می شوند که شامل چراغ های خورشیدی معابر بدنه آلومینیومی و بدنه پلاستیکی می باشد. همچنین علاوه بر کیفیت بدنه، کیفیت تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع محصولات خورشیدی بر قیمت تمام شده نهایی تاثیرگذار خواهد بود. در این بخش به صورت اختصاصی در مورد تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در انواع چراغ های خورشیدی معابر صحبت خواهیم کرد.

  1. در ساخت انواع چراغ های خورشیدی معابر از پنل خورشیدی از جنس مونوکریستال در توان های مختلف استفاده می شود.
  2. در ساخت این نوع محصولات روشنایی خورشیدی از باتری لیتیومی در آمپرهای مختلف استفاده می شود.
  3. در ساخت این نوع چراغ های خورشیدی از شارژکنترلر از جنس pwm استفاده می شود.
  4. در انواع چراغ های خورشیدی معابر از بدنه آلومینیومی و یا بدنه پلاستیکی استفاده می شود.

لازم به ذکر است در انواع چراغ های خورشیدی، باتری از نوع لیتیومی بوده و در داخل چراغ قرار می گیرد و قابل دیده شدن نیست.

 

موارد مصرفی انواع چراغ خورشیدی معابر 120 وات

چراغ های خورشیدی معابر در هر توانی که باشند به دلیل اتصال پنل خورشیدی به چراغ و عدم جداسازی آن  فقط می توان از آن ها در فضای باز استفاده کرد و قابلیت نصب در محیط بسته را ندارند. در این بخش به بعضی از موارد مصرفی انواع چراغ های خورشیدی معابر 120 وات اشاره خواهیم کرد. این نوع چراغ های خورشیدی مناسب است برای:

  1. روشن سازی بزرگراه ها، جاده ها و معابر
  2. روشن سازی محوطه باغ و باغچه
  3. روشن سازی محوطه ورودی ساختمان ها
  4. روشن سازی محوطه ورودی پارکینگ ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *