قیمت چراغ خورشیدی معابر در هر توانی حتی در توان 90 وات نسبت به سایر مدل ها بسیار ارزان و مناسب است. این نوع محصولات روشنایی خورشیدی در طرح ها و مدل های مختلف تولید و توزیع می شوند. یکی از پر مصرف ترین انواع چراغ های خورشیدی، در توان 90 وات می باشد. این نوع محصولات خورشیدی دارای شدت نور بسیار عالی و بالایی هستند که تقریبا می توانند مساحتی در حدود 100 متر مربع را در ارتفاع 8 متری روشن سازند. مناسب ترین ارتفاع برای نسب انواع چراغ های خورشیدی 90 وات بین 6 تا 8 متر می باشد. بالاتر از 8 متر ارتفاع مناسبی برای نصب چراغ هاب خورشیدی نیست زیرا دچار پراکندگی نور خواهد شد. در این بخش در مورد انواع چراغ های خورشیدی معابر و همچنین در مورد دلایل ارزان قیمت بودن این نوع محصولات خورشیدی صحبت خواهیم کرد. ما را همراهی کنید.

 

معرفی انواع چراغ خورشیدی معابر از نظر کیفیت و توان

می توان چراغ های خورشیدی معابر را در انواع مختلف هم از نظر کیفیت و هم از نظر توان مصرفی به انواع مختلف دسته بندی کرد. ابتدا به معرفی انواع چراغ های خورشیدی معابر از نظر کیفیت می پردازیم.

  1. چراغ های خورشیدی معابر با بدنه آلومینیومی
  2. چراغ های خورشیدی معابر با بدنه پلاستیکی

لازم به ذکر است که چراغ های خورشیدی معابر با بدنه آلومینیوم دارای کیفیت، طول عمر و ماندگاری بالایی است ولی قیمت تمام شده نهایی بالا است. همچنین چراغ های خورشیدی معابر با بدنه پلاستیک دارای کیفیت و ماندگاری پائینی هستند ولی دارای قیمت تمام شده نهایی پائینی هستند. ولی به هر حال هر دو نوع چراغ های خورشیدی 12 ماه ضمانت دارند.

در ادامه به معرفی انواع چراغ های خورشیدی از نظر توان مصرفی اشاره خواهیم کرد.

  1. چراغ های خورشیدی معابر 30 وات
  2. چراغ های خورشیدی معابر 60 وات
  3. چراغ های خورشیدی معابر 90 وات
  4. چراغ های خورشیدی معابر 120 وات

لازم به ذکر است که انواع چراغ های خورشیدی معابر در توان 90 وات بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و نسبت به سایر توان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین گفتنی است که این نوع چراغ های خورشیدی قادر به روشن سازی مساحتی در حدود 100 متر مربع هستند.

 

معرفی مهمترین دلایل کاهش قیمت انواع چراغ خورشیدی معابر 90 وات

امروزه در سراسر جهان انواع محصولات خورشیدی با کیفیت و قیمت های متفاوت تولید می شوند. در این بخش قصد داریم  در مورد دلایل کاهش قیمت انواع چراغ های خورشیدی معابر صحبت کنیم.

  1. این نوع محصولات خورشیدی به صورت عمده تولید می شوند.
  2. استقبال از این نوع محصولات خورشیدی بسیار زیاد است.
  3. در ساخت این نوع محصولات خورشیدی از مواد اولیه ارزان استفاده شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *