قیمت چراغ خورشیدی معابر با توجه به کیفیت محصول و تعداد قطعات و مواد اولیه ای که در ساخت و تولید آن به کار رفته است تعیین و مشخص می شود . هر چند که این روزها با توجه به افزایش نرخ تورم و تحریم های موجود قیمت هر کالا یا محصولی متغیر است و نرخ ثابتی ندارد. برای آگاهی از قیمت این محصول سایت های معتبر و شناخته شده گزینه بسیار خوب و مطمئنی برای شما مشتریان گرامی به شمار می آید. 

قیمت چراغ خورشیدی معابر

نحوه نصب چراغ خورشیدی معابر

نحوه نصب چراغ خورشیدی معابر چراغ های خورشیدی معابر را روی پایه های از جنس ها مختلف با فواصل مشخص شده نصب می کنند. ارتفاع نصب و قطر چراغ و همچنین قطر پایه و ابعاد چراغ و البته وزن آن مواردی هستند که در نصب آسان این چراغ ها به نصاب کمک زیادی می کند.

این نوع از روشنایی گستردگی نور بسیار خوبی دارد و در معابر به لحاظ امنیت شهروندان و تردد بدون خطر نصب می شود.نصب چراغ خورشیدی توسط نصابان انجام می شود و اصولا شرکت های تولیدی ضمن فروش محصول خدمات پس از فروش را نیز به مشتریان ارائه می دهند. این چراغ ها بر روی پایه اصلی قرار گرفته و کاملا فیکس می شوند. ناگفته نماند که باید برای نصب آن ارتفاع بالایی را در نظر گرفت تا میزان نوردهی مناسبی داشته باشد.

شرکت تولید چراغ خورشیدی معابر

شرکت تولید چراغ خورشیدی معابر شرکت های تولیدی چراغ خورشیدی را که مختص نصب در معابر هستند در مدل های متعدد و ابعاد گوناگون به بازار عرضه می کنند. قیمت عمده و مستقیم این محصول به مراتب کمتر از قیمت آن در بازار است و مشتریان با توجه به فضاهایی که قرار است آن را نصب کنند در یک تعداد مشخص اقدام به خرید مستقیم و عمده می کنند.

 تولید چراغ خورشیدی معابر با کیفیت بسیار خوب و در انواع مدل ها از روند بسیار خوبی برخوردار است و موجبات فروش قابل توجهی در بازار دارد. البته برخی از این چراغ های خورشیدی به حالت تزیینی روانه بازار می شوند. قیمت تمام شده این کالا با توجه به هزینه های تولیدی و مواد اولیه ای که در طراحی آن به کار رفته است و همچنین شرایط بازار تعیین و مشخص می شود.

خرید این کالا در وب سایت با کیفیت بسیار خوب در طرح و مدل متعدد به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها و در قالب عمده امکان پذیر است. طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی که این چراغ دارد و همچنین نصب راحت و حتی امکان جابجایی آن روند فروش را نیز تسریع نموده  و سود آوری خوبی برای تولید کنندگان فراهم نموده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *