پروژکتور خورشیدی در هر توانی که باشد توانایی روشن سازی یک محیط را بدون نیاز به سیم کشی و کابل کشی دارد. در اینجا سوالی برای ما پیش می آید که چگونه می توان بدون سیم کشی چراغ خود را روشن کنیم؟

پاسخ این سوال را می توان این طور توضیح داد که انواع محصولات روشنایی خورشیدی با استفاده از یک عدد پنل یا همان صفحه خورشیدی نور خورشید را جذب کرده و طی فرایندهای تبدیل به انرژی برق می کنند و این برق تولید شده در باتری ذخیره می شود، به این صورت می توان بدون سیم کشی و با کمترین هزینه روشنایی محیط های مختلف را تامین کنیم.

در این مقاله در مورد عنوان های زیر توضیحاتی مختصر داده خواهد شد. تا انتها با ما همراه شوید

  1. تجهیزات مناسب برای ساخت انواع سیستم چراغ روشنایی 30 وات
  2. قابلیت های انواع سیستم های چراغ روشنایی 30 وات
  3. لیست قیمت عمده انواع سیستم های چراغ روشنایی 30 وات

 

تجهیزات مناسب برای ساخت سیستم های چراغ روشنایی 30 وات

برای تولید و ساخت انواع پروژکتورهای خورشیدی در هر توانی نیاز به تجهیزات خاصی است. توان تولیدی و شدت نور محصول خورشیدی در انتخاب نوع تجهیزات بسیار موثر است.

در این بین می توان گفت که طراحان و سازندگان برای ساخت و تولید انواع چراغ های روشنایی در توان 30 وات باید از تجهیزات متناسب با این نوع محصول استفاده کنند تا چراغ روشنایی تولید شده علاوه بر داشتن کیفیت بالا، قیمت ارزانی نیز داشته باشد.

در این بخش به مناسب ترین تجهیزات مورد استفاده در این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی اشاره خواهیم کرد.

این تجهیزات شامل:

  1. پنل خورشیدی از نوع پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی از نوع سیلد اسید
  3. پروژکتور از نوع LED و یا SMD
  4. بدنه ضد آب
  5. کابل ضدآب
  6. ریموت کنترل

 

 

قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی در توان 30 وات

لازم به ذکر است که انواع سیستم های چراغ روشنایی یکی از بهترین و کارآمدترین محصولات روشنایی هستند. این نوع از محصولات خورشیدی قادر به روشن سازی محیطی در حدود 30 الی 40 متر مربع هستند و به دلیل داشتن کابل ضد آب به طول بیش از 4 متر می توان در محیط های باز و همچنین محیط های بسته از آن ها استفاده کرد.

در این بخش قصد داریم به تعدای از این قابلیت ها اشاره کنیم.

این قابلیت ها شامل:

  1. ایجاد روشنایی بدون نیاز به سیم کشی
  2. ایجاد روشنایی با کمترین هزینه
  3. ایجاد روشنایی در هر محیط و شرایط آب و هوایی
  4. ایجاد روشنایی در محیط های بسته همچون انبار و سوله
  5. ایجاد روشنایی در محیط های باز همچون باغ و باغچه

 

 

لیست قیمت عمده انواع سیستم های چراغ روشنایی 30 وات

گفتنی است که انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 30 وات دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند، بنابراین استفاده از آن ها رو به افزایش است. خریداران ترجیح می دهند تا محصولی با کیفیت بالا و همچنین قیمت ارزان تهیه کنند. لازم به ذکر است که در بازارهای فروش و تجاری این نوع از محصولات خورشیدی دارای قیمت عمده بسیار پایین تری هستند.

قیمت تقریبی این نوع از چراغ های روشنایی در توان 30 وات تقریبا بین 900,000 تومان تا 950,000 تومان می باشد. برای اطلاع و دریافت لیست قیمت این نوع از سیستم های چراغ روشنایی 30 وات بصورت دقیق با مشاوران فروش تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *